قمه کش پارک کودکان زنجان دستگیر شد / همه از او می ترسیدند + عکس

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: شرور غیربومی و سابقه دار که پس از ضرب و جرح یک شهروند زنجانی از محل جرم متواری شده بود از سوی عوامل پلیس آگاهی این استان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ جعفر رحمتی روز یکشنبه افزود: چند روز قبل این فرد شرور و اوباش با سلاح سرد (قمه) در پارک کودک زنجان، رعب و وحشت ایجاد کرده و یکی از شهروندان زنجانی را در همین مکان، مضروب کرده بود.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با شکایت شاکی، بررسی‌ها و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار قرار دادند که در نهایت با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم شناسایی شده را دستگیر کردند و سلاح سرد مورد استفاده قرار گرفته نیز کشف و ضبط شد.

رحمتی افزود: متهم که در هنگام ایجاد رعب و وحشت و ضرب و جرح این شهروند زنجانی در حالت عادی نبوده در تحقیقات پلیسی به صراحت به جرم خود معترف و پس از تکمیل پرونده از طریق مرجع قضایی روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه، از هرگونه درگیری و برخورد فیزیکی به جد خودداری کرده و بلافاصله مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

رحمتی به اراذل و اوباش توصیه کرد دست از شرارت و درگیری بردارند چراکه در غیر این صورت پلیس با اقدامات خلاف آنان برخورد قاطع قانونی خواهد کرد و یقین بدانند در صورت متواری شدن نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503687 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟