به گزارش رکنا، سرهنگ سید محسن تقی زاده ریس پلیس شهرستان آبادان مبنی براینکه درپی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری در سطح شهرستان آبادان موضوع بصورت ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت .

که در تحقیقات میدانی بعمل آمده ماموران متوجه آن شدند که زورگیران با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک اقدام به زورگیری و سرقت گوشی همراه و همچنین پلاک خودرو می کنند که مأموران با اقدامات شبانه‌روزی و کسب اطلاعات موفق شدند، 3 نفر سارق زورگیر را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر متهمان را درون مخفیگاه شان دستگیر کردند.

گفتنی است زورگیران در سرقت‌هایشان از سلاح سرد قمه و همچنین چاقو و کلت کمری بدلی استفاده می‌کردند که در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه متهمان 4قبضه سلاح سرد قمه 2 دستگاه پرینتر رنگی؛ 2دستگاه دوربین مداربسته؛ یکدستگاه کارواش، 6 جفت انواع پلاک خودرو اروندی و ملی سرقتی ؛2دستگاه ابزارالات برقی ساختمانی کشف و ضبط شد.

متهمان دربازجویی های فنی به 14 مورد سرقت اعتراف کرد که در بعضی موارد مالباختگان توسط این زورگیرها مورد ضرب و شتم قرار گرفته است بودند، متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503638 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟