قتل به سبک داعشی ها در مه ولات / دفن جسد سلاخی پسرجوان در بیابان !

به گزارش رکنا، سرهنگ حمزه ذوالفقاری گفت: اعلام خبر مفقودی جوان بیست وهفت ساله مه‌ولاتی درهفدهم شهریور ماه جاری و کشف پراید سوخته متعلق به وی در منطقه رباط سنگ خبری بود که به سرعت در شهر پیچید تا اینکه در کمتر از 48 ساعت خبر دستگیری قاتلان وی اعلام شد.

وی در تشریح پرونده قتل این جوان بیست وهفت ساله افزود: روز هفدهم شهریور ماه جاری خانواده وی مفقود شدن این فرد را به پلیس 110اعلام کرده بودند و تحقیقات اولیه پلیس در این رابطه منجر به کشف پراید سوخته شده فرد مفقودی در محدوده جاده مشهد به تربت حیدریه و حوزه استحفاظی رباط سنگ شد.

وی اظهار کرد: کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در عملیاتی هماهنگ با فرماندهی انتظامی مه‌ولات، بررسی‌های علمی خود را درباره این پرونده آغاز و سرنخ پیگیری‌های پلیسی تا شهرستان کاشمر پیش رفت.

سرهنگ ذوالفقاری تصریح کرد: با جمع‌بندی و بررسی دقیق سرنخ‌های بدست آمده، دو جوان بیست‌و هفت و بیست ونه ساله که یکی از آن‌ها تبعه خارجی است به عنوان مظنون به قتل دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان با پراکنده‌گویی قصد منحرف ساختن مسیر تحقیقات پرونده را داشتند اما در برابر شواهد و ادله پلیس راهی جز بیان حقیقت ندیدند و به قتل هولناک جوان بیست وهفت ساله اعتراف کردند و گفتند: از چندی قبل با مقتول اختلافاتی پیدا کرده و با توجه به مشکوک بودن به این فرد نقشه قتل او را کشیده‌اند.

سرهنگ ذوالفقاری افزود: متهمان در اعترافاتشان با بیان جزئیات نقشه شوم خود گفتند مقتول را به بهانه‌ای به بیابان‌های اطراف فیض‌آباد کشانده و با ضربات چاقو او را به قتل رساندند سرش را بریدند و جسدش را پس از انتقال به محلی دیگر با حفر یک گودال دفن کرده‌اند.

وی تصریح کرد:متهمان برای از بین بردن آثار جرم، خودرو سواری پراید مقتول را نیز به حوزه استحفاظی رباط سنگ برده و داخل دره‌ای آتش زده و متواری می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برای کشف زوایای بیشتر راز این جنایت خونین و کشف علت و چگونگی وقوع قتل ادامه دارد و با دستورات مقام قضایی جسد مقتول کشف شده به پزشک قانونی انتقال یافته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 503405 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟