به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "مجتبی سهرابی منش" رئیس کلانتری 101 تجریش گفت: ساعت یک بامداد پنجشنبه هفته گذشته ماموران کلانتری از طریق سامانه 110 پلیسی در جریان ورود یک سارق در خانه‌ای تیمی از ماموران کلانتری برای تحقیقات پلیسی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: مرد تماس گیرنده که مردی 40 ساله و در حال تعمیر ساختمان روبرویی محل وقوع سرقت بود در گفتگو با ماموران پلیس عنوان داشت: در حال رنگ کردن ساختمان بودم که متوجه سر و صدای همسایه شدم و بعد از آن متوجه شدم قفل در واحد روبرویی تخریب شده و فردی وارد آنجا شده است.

سهرابی منش با اشاره به اینکه با حضور به موقع ماموران کلانتری سارق در داخل منزل دستگیر و تعدادی شیرآلات سرقتی از او کشف شد، افزود: با انتقال سارق به کلانتری پرونده ای در این زمینه تشکیل و متهم علاوه بر سرقت شب جاری به سرقت از ساختمان کناری آنجا در شامگاه شنبه 9 شهریور و سرقت یک دستگاه ابزار آلات و دریل از آن محل اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی سارق به مرجع قضایی، گفت: متهم مدعی بود اموال را به صورت دستفروشی می فروشد و درآمد حاصل از این کار را نیز خرج مواد مخدر مصرفی خودش می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟