حجم ویدیو: 5.11M | مدت زمان ویدیو: 00:01:23

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله فیزیکی دو زن جوان را به یک زن سالخورده در یکی از اتوبوس‌های شهری شهر نیویورک آمریکا به تصویر می‌کشد.

این زن ۶۷ ساله پس از آنکه با عصای خود دو زن جوان را مورد تهدید قرار داد مورد ضرب و شتم آن‌ها قرار گرفت.

در ابتدای این ویدئو زن سالخورده در حالی که در جلوی اتوبوس ایستاده است و عصای خود را به کف اتوبوس می‌کوبد بر سر دو زن جوان فریاد می زند " شما مادر من نیستید که به من بگویید خفه شوم. اگر جرات دارید جلو بیایید".

چند دقیقه بعد دو زن جوان به زن سالخورده حمله‌ور می‌شوند. یکی از آنها از داخل اتوبوس و دیگری از بیرون به سمت زن سالخورده هجوم می‌برند و عصای خودش را به صورتش می‌کوبند. این ویدئو نشان می‌دهد یکی از آنها در پیاده‌رو در حالی که موی زن سالخورده را می‌کشد با مشت به سر و صورت او می‌کوبد. لحظاتی بعد زن سالخورده در حالی که فریاد می‌کشد، آنجا را ترک می‌کند. دو زن جوان نیز پا به فرار گذاشتند.

در حالی که هنوز مشخص نیست علت دعوای این سه زن چه بوده است پلیس نیویورک از آغاز جستجوهای خود برای دستگیری دو زن جوان خبر داد. بنا به اعلام پلیس، زن سالخورده در حالی که از ناحیه صورت دچار جراحت و خونریزی شده بود، توصیه پلیس برای مراجعه به درمانگاه را رد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501863 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟