3 مهندس مفقودی کویر شاهرود پیدا شدند

به گزارش رکنا، حبیب الله خجسته پور با اعلام این خبر اظهار کرد: این مفقودین پس از سه روز توسط تیم های جست و جوگر و امدادی پیدا و هم اکنون در حال انتقال از کویرهای طرود شاهرود به داخل شهر هستند.

وی از در سلامت بودن هر سه فرد نجات یافته خبر داد و افزود: این افراد توسط همکاران امدادی ما از طریق هوایی در حال انتقال هستند.

خجسته پور با بیان اینکه این مفقود شدگان ، کارگران و مهندسان مجتمع معدنی خور و بیابانک هستند ادامه داد: این افراد سه روز پیش در بیابان ها و کویرهای طرود شاهرود گم شده بودند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: این مهندسان اصفهانی به منظور اکتشاف معادن پتاس راهی منطقه شده بودند که متاسفانه در مناطق کویری گم شده بودند.

وی تصریح کرد: تیم های امدادی هلال احمر در دو روز اخیر و پس از اعلام مفقودشدن این عزیزان با حضور در منطقه به پایش و جست و جو در منطقه کویر طرود پرداخته و خوشبختانه دقایقی پیش مفقود شدگان که همگی در سلامت کامل هستند پیدا شدند.

بر اساس اعلام استانداری سمنان نام این افراد از «مولوی سرند»، «امیرحسین علیخانی»  و «حسین حشمتی» اعلام‌شده است که در حال حاضر به‌وسیله یک فروند هلی‌کوپتر متعلق به اورژانس هوایی شاهرود در حال انتقال به فرودگاه شاهرود بوده تا  برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال یابند.‌

پیش از این هلال احمر استان از مفقودشدن سه نفر در ۸۰ کیلومتری جنوب کویر طرود در شاهرود خبرداده و اعلام کرد: مفقودشدگان مهندسان و کارگران مجتمع معدنی خور و بیابانک اصفهان بودند که برای ادامه طرح اکتشاف پتاس به کویر طرود در شرق استان سمنان در شهرستان شاهرود سفر کردند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟