به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده"،  به تشریح این خبر پرداخت و گفت: بر اساس گزارش های مردمی مبنی برقاچاق و ترانزیت مواد مخدر ازهرمزگان به تهران موضوع در دستور کار ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک پدر و پسر در شهرستان های جنوبی کشور، قصد دارند مقادیری مواد مخدر را که همانجا تهیه کرده بودند با یک دستگاه خودروی تریلی به تهران قاچاق کنند.

وی افزود: با هماهنگی از سوی مرجع قضایی و همکاری پلیس استان هرمزگان، تیم های عملیاتی، پس از شناسایی مسیر تردد این قاچاقچیان به جاده تهران – قم اعزام و به کنترل و بررسی خودروهای مشکوک پرداختند.

سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که خودروی متهمان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی متوقف و این پدر و پسر قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، بیان داشت: در بازرسی از محموله خودرو که قوطی‌های روغن صنعتی بود، 20 کیلوگرم حشیش کشف و ضمیمه پرونده شد.

وی اظهار داشت: متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و در تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501500 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟