تجاوز وحشتناک 4 پسر دانشجو به دختر باکره در پشت سالن تئاتر پارک

به گزارش رکنا، در رویدادی وحشیانه 4 پسر دانشجو به طرز شومی به دختر باکره حمله کردند و او را مورد آزار و ازیت قرار دادند .

تجاوز به دختر جوان پشت سالن تئاتر

پسر دانشجو به طور همزمان به دختر بیچاره نوجوان در پارکی در انگلستان حمله کردند و همانجا وی را مورد آزار و اذیت وحشیانه قرار دادند. 4 دانشجوی پسر به اتهام تجاوز وحشیانه به یک دختر نوجوان در آلاچیق یک پارک واقع در پشت سالن تئاتر هر کدام به 10 سال زندان محکوم شدند.

این دختر نوجوانی توسط گروهی از پسرانی حدودا 20 ساله پشت سالن تئاتری واقع در بروملی مورد تجاوز قرار گرفته بود. این 4 پسر دانشجو قربانی را در آلاچیقی در پارک پشت سالن تئاتری واقع در بروملی، جنوب لندن، سوم جولای بین ساعات 6 تا 8 بعدازظهر مورد تجاوز وحشیانه قرار دادند.

افسران پلیس از همان لحظه گزارش این تجاوز تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند با به دست آوردن ردی این 4 جوان را بازداشت کنند. در نخستین بازجویی ها این 4 جوان به اقدام وحشیانه شان اعتراف کردند.

پلیس پس از تکمیل تحقیقات، پرونده را جهت محاکمه متجاوزان به دادگاه ارسال کرد.قاضی دادگاه پس از بررسی پرونده و برگزاری 5 جلسه هر 4 متهم را مجرم شناخت و هرکدام را به 10 سال زندان محکوم کرد.

این دختر نوجوان که پس از این حادثه از نظر جسمانی و روحی در وضعیت بحرانی بسر می برد و پس از گذشت زمان تحت درمان بودن به شرایط مطلوب رسیده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟