انهدام باند مسلحانه در خاش / سوداگر مرگ به هلاکت رسید

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری تحقیقات گسترده پلیسی به اطلاعاتی مبنی بر انتقال محموله سنگین مواد افیونی توسط اعضای یک باند مسلحانه قاچاق از مناطق مرزی به عمق کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، ظهر روز گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه وانت تویوتا و یک دستگاه موتورسیکلت شکاری که در یکی از محورهای فرعی شهرستان خاش در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر گرفتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین، تکاوران پلیس با آنها درگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات نفس گیر که چند تیم از ماموران انتظامی شهرستان خاش و زاهدان تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی می کردند با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یکی از قاچاقچیان مسلح به هلاکت رسید و یک نفر از آنان دستگیر شد.

سردار طاهری عنوان کرد: ماموران پلیس در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از 2 خودروی وانت متعلق به اعضای این باند در مجموع2 تن و 282 کیلو و 805 گرم مواد مخدر شامل: یک تن و 681 کیلو و 99 گرم تریاک ،601کیلو و 706 گرم حشیش و2 قبضه اسلحه کلاش به همراه 6تیغه خشاب حاوی 132فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندهای قاچاق و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 501425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟