به گزارش رکنا، در پی اشراف اطلاعاتی مأموران کلانتری شهید نواب صفوی اخباری به دست آمد که نشان می‌داد فردی با استفاده از یک خودروی سواری پرشیا در برخی از مناطق تحت کنترل این کلانتری اقدام به فروش مواد‌مخدر صنعتی می‌کند.

تیم بررسی‌کننده پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده طی هماهنگی قضایی برای شناسایی و دستگیری این فرد که سابقه کیفری هم داشت، وارد عمل شد. مأموران طی بررسی میدانی متهم را که به تازگی از مخفیگاهش بیرون زده و در محلی مشغول توزیع مواد مخدر بود رد‌زدنی کردند و به صورت نامحسوس رفتار او را زیر نظر گرفتند.

تحقیقات مأموران کلانتری نواب صفوی درباره این پرونده ادامه داشت تا اینکه مجریان قانون در زمانی مناسب وارد عمل شدند و ضمن مسدود سازی راه‌های فرار توزیع کننده مواد‌مخدر او را دستگیر کردند.

متهم که مردی سی‌وپنج ساله است برای اینکه مدرکی علیه خود باقی نگذارد قبل از دستگیری مقداری از بسته‌های مواد‌مخدر را بلعید اما مأموران در بزنگاه سررسیدند و مانع ادامه این اقدام مجرمانه او شدند.

تیم بررسی‌کننده در این عملیات موفق شدند مقدار زیادی مواد‌مخدر صنعتی که در بسته‌های کوچک جاسازی شده بود را کشف کنند و متهم را نیز به صورت تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل کنند.

به گفته سرهنگ طبسی، جانشین فرمانده انتظامی مشهد تحقیقات از این مجرم سابقه‌دار برای شناسایی همدستانش ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟