به گزارش رکنا، محمدباقر سلگی در همدان اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی یک دستگاه وانت حامل شش گوسفند شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی قبل از خروج از شهرستان ملایر توقیف شد.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو 400 کیلوگرم شش گوسفندی بدون مجوز بهداشتی به ارزش 120 میلیون ریال کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه پلیس با هر گونه قانون‌شکنی با اشرافیت کامل اطلاعاتی برخورد خواهد کرد در ادامه سخنانش از دستگیری چهار سارق و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در راستای مبارزه با سارقان و افراد مخل نظم و امنیت در دو روز گذشته، چهار مرحله طرح ضربتی در شهرستان ملایر اجرا شد.

سلگی افزود: در این راستا با انجام کار اطلاعاتی و اعزام گشت‌های هدفمند توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، سه سارق با اعتراف به 6 فقره سرقت داخل خودرو و یک سارق منزل را دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در خاتمه با تقدیر از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس گفت: هر چه میزان مشارکت مردم و عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی اجتماعی پلیس بیشتر باشد به همان میزان شاهد کاهش فرصت‌های ارتکاب جرایم خواهیم بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟