به گزارش رکنا، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از محلات سنندج که شامگاه گذشته ششم شهریورماه به وقوع پیوست، ساعاتی بعد از حادثه خبر داد.

عبدالله فاتحی، اظهار کرد: ساعت 10 دقیقه بامداد از طریق مرکز 110 کلانتری 15 شهر سنندج در جریان تیراندازی در یکی از محلات سنندج قرار گرفتم.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مرد 57 ساله‌ای عنوان کرد  همراه برادرم در خانه پدری بودیم که توسط برادر زنم که کرمانی بود به دلیل اختلاف خانوادگی قبلی، مورد تهاجم قرار گرفتیم.

فاتحی بیان کرد: در این درگیری سرنشینان پراید که دو مرد و یک زن بودند، با یک اسلحه شکاری به سمت خانواده سنندجی تیراندازی کردند که یک زن در این حادثه زخمی و توسط اورژانس 115 به بیمارستان کوثر منتقل شد.

وی اعلام کرد: ضاربان بعد از تیراندازی با خورو پراید از محل متواری می‌شوند اما ساعاتی بعد خودرو آن‌ها توسط ماموران انتظامی در یکی از خیابان‌های سنندج شناسایی و تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ضاربان در این تعقیب و گریز زمانی که عرصه را برخود تنگ دیدند، اقدام به تیراندازی به سمت ماموران انتظامی کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت ضاربان تیراندازی و اقدام به توقف خودرو کردند، یک زن و دو مرد ضارب دستگیر و خودرو آن‌ها توقیف شد.

سرهنگ فاتحی تصریح کرد: در خودرو ضاربان دو قبضه شمشیر و کارد تبری و یک اسلحه شکاری کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این درگیری یکی از ماموران انتظامی توسط ضاربان مجروح و به بیمارستان منتقل شد که حال عمومی وی در حال حاضر مساعد است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟