به گزارش گروه حوادث رکنا، سردار علی ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت:: دو هفته قبل خبری مبنی بر اخاذی از واحدهای صنفی شمال پایتخت توسط مأموران قلابی به پلیس امنیت تهران بزرگ واصل شد.

وی افزود: در بررسی بیشتر توسط مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت تهران بزرگ مشخص شد افرادی تحت عنوان مأمور انتظامی، اماکن و سایر ارگانها با مراجعه به واحدهای صنفی مدعی می‌شوند که قادر به صدور مجوز برای برگزاری موسیقی زنده در اماکن عمومی از جمله سفره‌خانه‌ها هستند و به این ترتیب از صاحبان واحدهای صنفی در شمال تهران از جمله دربند، درکه، فرحزاد، نیاوران، تجریش اخاذی می‌کنند.

سردار ذوالقدری ادامه داد: در بررسی دقیق توسط پلیس امنیت، قلابی بودن این مأمورها محرز شد که ضمن شناسایی متهمان پرونده، متهم اصلی در محدوده منطقه سعادت‌آباد بازداشت شد.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف مقادیری مهر و سربرگ اداره‌جات مختلف و سلاح سرد از مخفیگاه متهم، متذکر شد: متهم برای رسیدگی به پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

ذوالقدری با اشاره به تلاش پلیس امنیت برای بازداشت سایر متهمان این پرونده، خاطرنشان کرد: متهم اصلی پرونده پیش از نیز سابقه کیفری در همین زمینه داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 500098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟