دستگیری سارقان زورگیر در البرز / باند 3 نفره منهدم شدند

به گزارش رکنا،  رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای باند سه نفره سرقت با شیوه زورگیری در البرز دستگیر شدند و به 17 فقره سرقت از این طریق اعتراف کردند.

محمد نادر بیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز  گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه زورگیری در محل های مختلف شهرستان های کرج و ساوجبلاغ، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان با استفاده از سلاح سرد در ساعت پایانی شب افراد در حال تردد در مناطق خلوت را هدف می گرفتند و در یک فرصت مناسب اموال شخصی اعم از گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن ها را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی اعضای باند سه نفره سارقان شدند و با تعقیب و گریز چند روزه در نهایت در حین سرقت در حوالی منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با همکاری مأموران کلانتری نامبردگان را دستگیر و به پلیس آگاه منتقل کردند.

نادربیگی اظهار کرد: در تحقیقات تکمیلی، سارقان به 17 فقره سرقت با شیوه زورگیری اعتراف کردند؛ تلاش برای کشف سرقت های دیگر ادامه دارد. با تلاش کارآگاهان تمام مالباختگان شناسایی شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500083 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟