دستگیری سارقان منازل با 10 میلیارد ریال اموال مسروقه

به گزارش رکنا، سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان از شناسایی اعضای یک باند 3 نفره سارقان منزل و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل آنها در غرب شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای منزل شدند و با طرح ریزی در یک عملیات منسجم آنها را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های تخصصی پلیس به سرقت 10 میلیارد ریال از منازل طی 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان از تشکیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضائی خبر داد و گفت: اموال کشف شده نیز پس از طی مراحل قانونی به مالکان بازگردانده می شود.

سرپرست پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های پلیس بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان است از مردم خواست: از وسایل ایمنی منزل از قبیل نرده و دزدگیر و... استفاده کنید، قفل در ورودی منزل را به حفاظ توپی مجهز کرده به نحوی که خارج از در قرار نگیرد، از درهای آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنید، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درهای بالکن و پشت بام را به قفل های مطمئن و حفاظ مجهز کنید، در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که به صورت بی هدف و با چند سرنشین مبادرت به دیدزنی از منزل می کنند با پلیس 110 تماس بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟