بیرحم ترین قاتل تهرانی درخواست اعدام خودش را به دادگاه داد + عکس قاتل و کشته شده ها

به گزارش رکنا، حمیدرضا 47 ساله است او 23 مهر سال 92 همسر 46 ساله اش به نام زهرا و دختر و پسر 15 و 25 ساله اش به نام های محمدرضا و پریسا را در خانه‌اش در خیابان 16 متری امیری کشت .

خانواده زهرا در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران خواستار قصاص دامادشان شدند اما تاکنون برای اجرای حکم پا پیش نگذاشته اند.

در آن جلسه پدر و مادر زهرا در جایگاه ویژه ایستادند و برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

حمید رضا در جلسه دادگاه و در حالی که دختر بزرگش از تهمت های اخلاقی او به مادرش ابراز ناراحتی می کرد، گفت: زن و دو فرزندم را کشتم چون لایق مرگ بودند. زنم حقش بود که کشته شود. او زن کثیفی بود. دختر و پسرم را هم کشتم چون از کارهای مادرشان مطلع بودند و به من چیزی نمی گفتند.

او در تشریح جزئیات جنایت تکان دهنده گفت: در یک شرکت صنعتی کارگر بودم و شب ها سر کار می رفتم. مدتی بود که به رفتارهای زنم مشکوک شده بودم. تا این که صبح بیست و سم مهر ماه یک زن مقابل خانه مان آمد و رازی را برایم برملا کرد. او گفت زنم با شوهرش در ارتباط بوده است.من که عصبانی شده بودم با چوب دستی به سر زنم کوبیدم و او را کشتم. سپس جنازه اش را به اتاق خواب کشاندم و روی آن را پتو کشیدم. ظهر وقتی پسرم از مدرسه به خانه آمد فکر کرد که مادرش خوابیده است. او به اتاق خواب رفت تا زهرا را بیدار کند که همان موقع با چوب چند ضربه هم به سر پسرم کوبیدم.

وی ادامه داد: در آن لحظه تصمیم گرفته بودم هر طور شده دخترم را هم بکشم. به همین دلیل با موبایل او تماس گرفتم و از او خواستم تا فوری از دانشگاه به خانه بیاید. خودم به پشت بام رفتم و منتظر پریسا ماندم. به او گفتم قبل از این که وارد خانه شود به پشت بام بیاید و به من کمک کند. وقتی دخترم به پشت بام آمد با یک طناب او را هم خفه کردم و جنازه اش را به داخل خانه بردم.

photo_2019-08-27_18-02-15

حکم قصاص

در پایان جلسه هیئت قضایی محمدرضا را به دلیل قتل زهرا به یکبار قصاص و به خاطر قتل دو فرزندش به 10 سال زندان و پرداخت دیه محکوم کرد که خیلی زود قطعی شد.

نامه ای از زندان

چون اولیای دم پیگیر پرونده نشدند با گذشت شش سال از این جنایت حکم اجرا نشد و حمیدرضا بلاتکلیف در زندان ماند.

وی طی نامه ای از قضات دادگاه کمک خواست و تقاضا کرد تا طبق ماده 429 تکلیفش روشن شود.

وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

وی گفت: من هنوز هم می گویم از قتل اعضای خانواده ام پشیمان نیستم و برای اعدام آماده ام، اما چون برای اجرای حکم قصاص، اولیای دم باید تفاضل دیه را بپردازند دیگر پیگیر پرونده نشدند و باعث شدند در این سال ها بلاتکلیف در زندان بمانم. من از این وضعیت خسته شده ام.

وی ادامه داد: حالا از دادگاه تقاضا دارم تکلیف مرا روشن کنند. یا از اولیای دم بخواهند با پرداخت تفاضل دیه زودتر مرا اعدام کنند یا این که از قصاص گذشت کنند تا زودتر آزاد شوم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا درباره این درخواست اظهارنظر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟