به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در تداوم برنامه های مبارزه با مواد مخدر ماموران انتظامی وپلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی موفق شدند مقادیری انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در یکی از این عملیات ها ۱۴۵ گرم ماده مخدر از نوع مواد سنتی کشف شد و ۲ نفر در این رابطه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خنداب موفق به کشف مقدار ۲۳ گرم ماده مخدر از نوع شیشه و ۱۳۵ گرم هروئین ودستگیری ۳ نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب خاطرنشان کردند:در مجموع این عملیات ها مقدار ۳۰۳ گرم ماده مخدر صنعتی و سنتی کشف و پنج نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند که در این راستا پرونده قضایی تشکیل ومتهمان همراه با پرونده و مواد مکشوفه تحویل مقامات قضایی شهرستان شدند.

سرهنگ جودکی افزود: طرح های پلیس در مبارزه با معضل مواد مخدر با قاطعیت ادامه داد و لازم است شهروندان در همراهی و اجرای هر چه مطلوبتر در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر با ارایه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در این مسیر حمایت و پشتیبانی کنند.

کشف ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در عملیات پلیس شازند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: در ۲ عملیات پلیس در شهرستان شازند، مقدار ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۵۰ میلیون ریال پارچه پولکی قاچاق کشف و یکی از مسافران اتوبوس در این خصوص دستگیر شد.

این مقام انتظامی به دیگر عملیات پلیس شهرستان در توقیف یک دستگاه خودروی سواری حامل کالای قاچاق اشاره داشت و گفت:‌ در این عملیات یک دستگاه خودروی سواری حامل یک هزار و ۷۴۰ عدد لوازم منزل به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند اضافه کرد:‌ هر دو متهم دستگیر شده در این عملیات ها با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟