این زن با خودفروشی قاتل سریالی مردان شد / در هتل بروکلین چه گذشت!+عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، پلیس بروکلین در پی تعقیب و گریزی زن تن فروش است که 3 مرد را در یکی از هتل های این کشور به قتل رسانده است.

متهم، آنجلینا بریانی 41 ساله که یکی از پخش کنندگان موادمخدر، متامفتامین و فنتالین بوده است 3 مرد را در یکی از هتل های مشهور بروکلین به قتل رساند و در بین قربانیان جسد سرآشپز هتلی توسط کارکنان هتل پیدا شد که کشف جسد سرآشپز پرونده قتل های سریالی آنجلینا را به جریان انداخت.

گزارش های پلیس حاکی از آن است که کارکنان هتل با شکایت مسافران از بوی بد تعفن جسد تحقیقات خود را برای کشف منشا بوی نامطبوع آغاز کردند و در این پیگیری ها با جسد سه مرد که یکی از آن ها سرآشپز همان هتل بود در رخت شور خانه هتل مواجه شدند.

گفتنی است که اجساد مثله شده قربانیان در کیسه زباله داخل ماشین لباسشویی رخت شور خانه کشف و توسط پلیس به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

کارشناسان پزشکی قانونی با معاینه اجساد متوجه موادمخدر داخل خون قربانیان شدند که نشان می داد آن ها با موادمخدر ناخالص اوردوز کرده و بعد با چاقو مثله شدند.

تحقیقات پلیس در پی کشف جسد نشان داد که زن تن فروش چند روز قبل از کشف اجساد در حالی که بسیار خونسرد است در حال خروج از درهتل است اما نکته جالبی که ماموران را به سوژه خود نزدیک کرد خونی بودن دست و لباس زن روسپی بوده است که سعی داشت قبل از عبور از مقابل چشمان نگهبان هتل دست های خونی اش را پاک کند.

در حال حاضر بازپرس پرونده تحقیقات خود را برای شناسایی متهم آغاز کرده است اما تاکنون اطلاعاتی از او به دست نیاورده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 499456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟