دستگیری 4 سارق و اعتراف به 20 فقره سرقت در استان مرکزی

به گزارش رکنا ، یوسف سپهوند از شناسایی و دستگیری سارقان حرفه‌ای و کشف 8 فقره سرقت اماکن خصوصی در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.

وی بیان کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح روستای دودهک از توابع شهرستان دلیجان، پی گیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: با انجام تحقیقات علمی و فنی پلیس شهرستان سارقان شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

سپهوند ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی هر 3 نفر سارق دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان انتقال شدند و در مواجهه با ادله و مستندات تاکنون به 8 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند.

وی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی و کشف اموال و دستگیری 2 نفر خریدار اموال مسروقه در عملیات‌هایی جداگانه، تأکید کرد: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به‌شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین بیان کرد: در عملیات پلیس شهرستان شازند نیز سارق حرفه‌ای لوازم خودرویی دستگیر و به 12 فقره سرقت در شهر مهاجران اعتراف کرد.

سپهوند تصریح کرد: در پی اعلام گزارش‌هایی از وقوع سرقت‌های لوازم خرد داخل خودرویی در شهر مهاجران، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در انجام تحقیقات پلیس، سارقی حرفه‌ای و سابقه‌دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: با توجه به اسناد و مدارک به دست آمده در مراحل پیگیری این پرونده، فرد دستگیر شده به 12 فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو در شهر مهاجران اعتراف کرد.

سپهوند با بیان ادامه داشتن تحقیقات پلیس در این پرونده برای دستگیری دیگر همدستان متهم دستگیر شده، از شهروندان خواست ضمن استفاده از قفل‌ها و تجهیزات ایمنی و بازدارنده در وسایل نقلیه خود، در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟