سلطان قیر هم پیدا شد

به گزارش رکنا، نماینده مردم محلات گفت: موضوع قیر به دست مافیا افتاده است و قرار است یک شرکت خاص آن را بین تولیدکنندگان تقسیم کند، چرا قیر به صورت مستقیم توزیع نمی شود؟

علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: در شهرداری نه تنها همسان سازی حقوق ها صورت نمی گیرد، بلکه برخی نیروهای قراردادی آن نیز اخراج می شوند. در شرایط تورمی که مواد خوراکی ۶۳ درصد و میانگین تورم ۴۲.۵ درصد اعلام می شود، چنین اقدامی صحیح نیست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گوشت دوباره گران شد، چرا با اعصاب مردم بازی می کنید. آقای رئیس جمهور؛ شما که از پشت شیشه ماشین نظرسنجی می کنید، نظر مردم درباره گرانی، تورم، تعطیلی کارخانه ها و اشتغال چیست؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: ۴۰ درصد کارخانه های سنگ حوزه انتخابیه بنده و ۳۰ درصد کارخانه های عایق رطوبتی رو به تعطیلی است. این در شرایطی است که موضوع قیر به دست مافیا افتاده است و قرار است یک شرکت خاص آن را بین تولیدکنندگان تقسیم کند، چرا قیر به صورت مستقیم توزیع نمی شود؟

وی بیان داشت: اردوگاه شهید باهنر تخلف داشته است و ۵ هزار میلیارد تومان اختلاف قیمت اعلام شده، از رئیس جمهور می خواهیم این موضوع را به صورت ویژه رسیدگی کند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بالاخره انتصاب در سازمان بازنشستگی صحیح بود یا غلط؟ اگر غلط بود باید پاسخگوی خسارت بازنشستگان باشید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟