ماجرای قانونی کردن بی عفتی دختر بچه ها / چه کسی پیشنهادش را داد؟

به گزارش رکنا، دیوان عالی آمریکا در سال ۲۰۱۵، ازدواج همجنس‌گرایان را در سر تاسر ایالت‌های آمریکا قانونی اعلام کرد؛ براساس چندین گزارش از سایتهای همجنسگرایی آمریکایی، "پدوفیل‌‌ها" در تلاش برای دستیابی به پذیرش و ورود به جامعه همجنسگراها هستند؛ آن‌ها خود را به عنوان "MAPs" معرفی می‌کنند.

اما "پدوفیل‌ها" چه کسانی هستند؟! این افراد، کسانی هستند که خواهان ارتباط جنسی با کودکان هستند! این افراد با آزار و اذیت کودکان و نوجوانان، به آنها تعرض می‌کنند.

جامعه‌ی"MAPs" در آمریکا سعی می‌کند با طرح این ادعا که پدوفیلی‌ها به طور غیرقانونی به حاشیه رانده شده‌اند‌، آن‌ها را در ذیل گروه خود وارد کنند؛آنها مدعی هستند که اگر نزدیکی جنسی آنها با کودکان با اجازه و خواست کودک قربانی همراه باشد، نباید این اقدام آنها به‌عنوان اقدام مجرمانه و تبهکارانه شناخته شود!

وبلاگ‌های بسیاری در وبلاگ "تامپلر" وجود دارد که از نقشه‌های MAP پشتیبانی می‌کنند و ادعا می‌کنند که آنها باید بخشی از جامعه همجنسگرا در آمریکا باشند؛ آنها تلاش می‌کنند "این مکان‌های امن" را برای این افراد متجاوز به کودکان ایجاد کنند!

دیوان عالی آمریکا در تاریخ 26 ژوئن 2015، ازدواج همجنس‌گرایان را در سر تاسر ایالت‌های آمریکا قانونی اعلام کرد؛ پدوفیل‌ها در آمریکا نیز خواهان قانونی کردن تعرض به کودکان هستند و تلاش دارند تا عمل شوم خود را موجه جلوه دهند!

کودک آزاریبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 499078 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟