ماجرای ضرب و شتم زائر زن عراقی در فرودگاه مشهد / ناجا توضیح داد +فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

به گزارش رکنا، طی روزهای گذشته، برخی رسانه‌های جمعی و مجازی مدعی شدند یک بانوی زائر عراقی از سوی نیروهای انتظامی کشورمان در فرودگاه مشهد مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

سردار نوریان، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، ضمن تشریح مسئله و بیان مقاصد برخی رسانه‌ها در بزرگ‌نمایی آن، اعلام کرد: در فرودگاه مشهد و در حالی که زائران و مسافران مشغول انجام امور مربوط به سفر بوده‌اند، یکی از ۴ زائر زن بحرینی مسافر نجف بی‌هوش، و اورژانس فرودگاه به‌سرعت برای امدادرسانی به ایشان حاضر می‌شود.

وی افزود: در پی این مسئله، پلیس فرودگاه برای نظم‌بخشی به امور، مردم تجمع‌کننده در اطراف زائر بحرینی را به متفرق شدن دعوت می‌کند که در این میان، یک بانوی عراقی بدون اطلاع از موضوع و بدون هیچ دلیلی به یکی از مأموران پلیس حمله می‌کند و می‌کوشد ‌به صورت او سیلی بزند که از واکنش پلیس ‌به این مسئله و تلاش او برای جلوگیری از سیلی خوردن چنین تلقی می‌شود که پلیس، زائر‌ عراقی را ضرب و جرح کرده است.

سردار نوریان با اشاره به واکنشی بودن این رفتار مأمور پلیس فرودگاه در مقابل رفتار غیرمنتظره زائر‌ عراقی اضافه کرد: بعد از این ماجرا، مراتب دلجویی از این بانوی عراقی و همسرش در مشهد و همچنین با اعزام مقامات کنسولگری ایران در نجف به منزل ایشان صورت پذیرفت.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه به دستور فرماندهی نیروی انتظامی، این پرونده همچنان در داخل‌ در دست بررسی است، اطمینان داد چنان‌که کوچک‌ترین سهوی در این ماجرا متوجه پلیس باشد، با مأمور خاطی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی همچنین خاطر‌نشان کرد: سالانه میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف منطقه ‌به‌ویژه عراق به ایران سفر می‌کنند و با احترام، به کشورشان باز‌‌می‌گردند. اتفاقاتی از این دست کاملا نادر است. البته تلاش خواهد شد همچون گذشته، حتی از بروز چنین امور ناخواسته‌ای ‌جلوگیری شود.

سردار نوریان در پایان با اشاره به اینکه فیلم این حادثه نزد پلیس موجود است‌ اعلام کرد: در صورت اصرار رسانه‌های معاند و مغرض بر سوءاستفاده از حادثه فرودگاه مشهد، نیروی انتظامی آمادگی انتشار این فیلم را داردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 498824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟