به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام و شکایت دامداران به پلیس، موضوع با حساسیت ویژه‌ای در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "گلپایگان" قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در این راستا کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی سرانجام موفق شدند، مخفیگاه سارقان را شناسایی کردند.

بیان داشت: کارآگاهان پس از اخذ دستور از مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی ۲ سارق غیر بومی را در شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ سبحانی با اشاره به کشف ۱۲ راس دام سرقتی از مخفیگاه متهمان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت احشام در گلپایگان اعتراف کردند که برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تاکید کرد: عدم توجه به توصیه‌های پلیس و کوتاهی در استفاده از وسایل حفاظتی برای نگهداری از احشام و اعتماد بیش از حد به افراد ناشناس از عواملی است که زمینه‌ساز بروز سرقت از دامداری‌ها می‌باشد که در این راستا لازم است، شهروندان در پیشگیری از این گونه سرقت ها، توجه به توصیه‌های پلیس را بیش از پیش مورد تاکید قرار و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟