به گزارش رکنا ، سرهنگ سید محسن تقی زاده ، رییس پلیس شهرستان آبادان گفت: در پی گزارشات و نارضایتی اهالی منطقه ایستگاه ۸ پشت ترمینال و با هدف افزایش نظم و امنیت اجتماعی، شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده، سالم سازی محیط و جلب رضایت عمومی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مرحله اجرا درآمد.

در این راستا مأموران پلیس آبادان پس از شناسایی محل پاتوق خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پرخطر در عملیات منسجم ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین و تریاک؛ ۴ بسته مواد روانگردان از نوع شیشه ، یک دستگاه لپ تاپ ؛ ۷ دستگاه گوشی موبایل ؛۳ دستگاه پروژکتور؛ یک دستگاه پمپ آب ، دو دستگاه موتورسیکلت؛ یک دستگاه دی وی دی؛ آلات و ادوات مصرف مواد و قمار را کشف و ضبط کردند که در این ارتباط ۱۳ متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند .

تقی زاده در پایان اظهار کرد : طرح پاکسازی مناطق آلوده از وجود سارقان و خرده فروشان مواد مخدر تا پایان سال با قدرت اجرایی خواهد شد.

وی گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت در این شهرستان ،طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان به مدت ۴۸ ساعت توسط این فرماندهی به مرحله اجرا درآمد.

با توجه به سرقت های انجام شده در سطح شهرستان کارگروهی تخصصی در این خصوص تشکیل شد که با تلاش و اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس های تخصصی ۴ سارق منزل ،۳ سارق سیم برق ، ۳ سارق خودرو و موتور سیکلت ،۲ سارق مغازه و یک سارق حرفه ای اماکن دولتی شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک پراید سرقتی، یک موتور سیکلت سرقتی به همراه مقداری وسایل داخل خودرو و مقداری وسایل منزل کشف و ضبط شد که متهمان در بازجویی های فنی به 25 سرقت معترف شدند و پس از تشکیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

علی رنجکش

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟