اعتراض مردم به اعدام نشدن مرد حیوان صفت / او 7 دختر و 2 تهرانی را آزار داده است + عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، پس از اعلام حکم برای مرد میانسالی که ۱۷ مردادماه سال ۹۳ به دنبال شکایت یک مرد جوان تحت تعقیب قرار گرفته بود، خواننده ها ، پدران و مادران و حتی جوان هایی که این خبر را خوانده بودن با صدور حکم زندان برای این شیطان مخالفت کردند و همگی از قاضی دادگاه در خصوص این موضوع که آیا جرم این شخص از نظر جنبه عمومی هم مد نظر قرار گرفته است یا نه.

یک زن که مادر دو فرزند است، گفت: آیا سرنوشت این بچه ها که تا آخر عمر این اقدام شیطانی را فراموش نخواهند کرد و همیشه از جنبه روحی در آزار خواهند بود را قاضی دادگاه مدنظر قرار داده است. آیا اقدام این مرد شیطان صفت باعث آزار مردم نشده است. آیا جریه دار کردن احساس مردم نباید مد نظر قرار گیرد.

متجاوز باید اعدام شود

جوانی هم برای رکنا نوشت: محارب باید برای اینگونه افراد در نظر گرفت. من خوانده ام که برای دزدانی که با اسلحه و ایجاد وحشت اقدام به دزدی از طلافروشی و بانک ها می کنند درخواست محارب برای آنان می کنند ولی آیا این فرد که به بچه های بی گناه خودش را مامور معرفی کرده و بلا سرشان آورده محارب نیست. من قانون را نمی دانم ولی عمل این مرد کثیف حکمش اعدام است.

  • مسلمان دوم شهریور نوشت:

    آیا واقعا این حکم قرآن و خداوند است ؟ 22 سال زندانی شدن؟ حکم خداوند کاملا مشخص است آیا مسئولین و قضات ما قرآن نمیخوانند ؟ این فرد باید سنگسار یا سوزانده شود.

  • شعبان هم اعتقاد دارد:

    مجازات بزه در ایران بازدارنده نیست وطرف با تحمل شلاق و حبس مجددا تکرار جرم میکند . قانون باید تغییر کند و شدیدتر برخورد کنند.

  • رضا می گوید:

    این بی همه چیز،بعدازاین که بارها حیثیت خانواده ها رولکه دار کرده آخرش هم شانسی توانستید بگیریدش،امنیتی که حرفش رامی زنید کجاست!؟

  • گیتی خیلی تلخ گفت:

    آیا تلطیف کلمه تجاوز به آزار و اذیت جایز هست؟ آیا بیان کلمه تجاوز آزار دهنده هست؟ آیا این کلمه سنگینی بدی این رفتار ، معنی خودش رو در ملا عام از دست داده، این چه بازی با کلمات است که وجه انسانی پلید و خیانت کار به حریم شخصی و خصوصی فردی رو اینطور بری از خلاف میشه؟ براستی احترام کی نگه داشته میشه متهم و گناهکار یا اون بنده خدایی که اینطور صدمه روحی روانی دیده؟چقدر باید آمار این جنایات مسکوت بمونه و چقدر انسانهایی که باید تاوان بدن .... براستی جای بسی تاسف!!!!!! که مردی به عنف و لواط مرتکب و محکوم بشه ولی سزاش فقط زندان باشه!!!!!

  • فرد ناشناس هم نوشت:

    واقعا جای تاسف دارد این چنین اشخاص کثیف را به زندان نمی اندازند بلکه باید تکه تکه شود بعدا سوزانده شود تا از بدن کثیفشان چیزی باقی نماند .واقعا خداوند به پدر مادر این فرزندان صبر دهد.

  • مریم نظر متفاوتی دارد و می گوید:

    مقصر والدین هستن که فرزند کوچک را بیرون می فرستن اونم تو تهران. اول باید والدین محاکمه بشن

  • ناشناس دیگری اعتقاد دارد:

    چرا مجازاتش اینقدر کم و سبک شد؟؟؟؟

    به خاطر شلاق ها پول میده برای زندان هم عفو میشه میره سر خونه اولش.

  • ناشناس دیگری هم می گوید:

    پس اعدام برای چه زمانی!!!

     

  • علی هم معتقد است که باید او را اعدام کنند.

    باید اعدام بشن همچین آدم هایی تا امثال این حیوان هم حساب کار دستشون بیاد. و اصلا چرا اعدام نمیشه!

  • کاربری با نام هیچکس با تعجب کلمه زندان را نوشته است.
  • حسین

  • و در فردی با نام مستعار Aa نوشت :
  • در امریکا بود ۲۲۰ سال زندان برایش اعلام می شد حالا کدام عید بخشیده می شود ۶ ماه دیگر یا ....

گزارش پرونده مرد متجاوز

اولین قربانی که نزد پلیس پسر 10ساله ام به نام آریا بود. او  گفت یک مرد میانسال که خودش را پلیس مخفی معرفی کرده بود او را به خرابه ای برده و آزار داده است. با این شکایت پلیس پیگیر ماجرا شد و آریا به پزشکی قانونی معرفی شد اما کارشناسان در گزارشی اعلام کردند آثاری از آزار و اذیت در وی مشاهده نشده است. تا اینکه دوم آذر ماه همان سال مرد جوانی همراه دختر 10  سالش نسرین به پلیس آگاهی رفت و گفت دخترش از سوی یک مرد میانسال مورد آزار قرار گرفته است .

این دختر به ماموران گفت: برای خرید پوشک برای برادر کوچکم از خانه بیرون رفتم که یک مرد میانسال که سوار یک پراید تیره رنگ بود راهم را بست و خودش را پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرد .

او گفت دنبال چند دختر و پسر جوان می گردد که معامله مواد مخدر می کنند و از من خواست تا برای شناسایی دختر و پسرهای مواد فروش سوار ماشین او شوم .می خواستم فرار کنم اما تهدیدم کرد اگر به حرفش گوش نکنم مرا تحویل کلانتری میدهد. او در حوالی پارک ایثار در داخل ماشین می خواست لباس هایم را در بیاورد که مقاومت کردم اما او مرا اذیت کرد ولی نتوانست آزارم بدهد.

در حالیکه تحقیقات پلیس برای ردیابی شیطان پراید سوار آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید. پنجم فروردین ماه سال ۹۴ دو دختر 9 و 11ساله در پارکینگ خانه شان در دام شیطانی مرد میانسال گرفتار شده بودند .

تجاوز به دختر 9 ساله قبل از خرید بستنی

پدر یکی از آنها به پلیس گفت: دخترم به همراه دختر عمه اش برای خرید بستنی از خانه بیرون رفتند اما آنها می گویند یک مرد میانسال که خودش را مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر معرفی کرده بود آنها را به دام انداخته و در پارکینگ خانه آنها را آزار داده است .این مرد گفت :دوربین مداربسته پارکینگ نیز فیلم سیاه را ضبط کرده است. با ارائه این مدرک تصویر شیطان میانسال به دست آمد .

دختر 9 ساله به ماموران گفت : مرد میانسال لباس پلیس به تن داشت. او گفت باید به سوالات او پاسخ بدهیم .می گفت باید ما را بازرسی بدنی کند تا مطمئن شود مواد مخدر همراه نداریم. او ما را داخل پارکینگ خانه مان آورد و اذیت کرد.چون پدرم شغل نظامی دارد من درجه ها را به خوبی می شناسم او درجه استوار یکم داشت .

در حالی که شواهد نشان می‌داد قربانیان کوچولو احتمالا در دام سیاه یک مرد گرفتار شده‌اند پلیس به تجمع اطلاعات پرداخت . عصر بیست و هفتم بهمن ماه سال ۹۵ مشخص شد شیطان پراید سوار بار دیگر یک دختر خردسال را به دام انداخته و به بهانه بازرسی بدنی او را به داخل پراید سبز تیره در نزدیکی دادسرای محلاتی کشانده و پس از نشان دادن چندین عکس او را اذیت کرده است.

پلیس به بررسی دوربین های مدار بسته خیابان مورد نظر پرداخت و سرانجام توانست پلاک ارابه شیطانی را به دست بیاورد.با این سرنخ تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد .

در بررسی‌ها روشن شد این خودرو دو سال قبل قولنامه ای فروخته شده اما مالک آن اقدامی جهت تعویض پلاک انجام نداده بود. در حالی که شمار قربانی ها به ۹ نفر از جمله 7 دختر و 2پسر بچه رسیده بود، آخرین صاحب خودرو پراید که یک مرد ۴۹ ساله بود ردیابی و بازداشت شد و همه قربانیان کوچولو در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند. اما او ادعا کرد بی گناه است .

DNA مرد کثیف روی لباس دختر بچه ها بود

وی که دو فقره سابقه رابطه پنهانی و توهین و تهدید در پرونده اش داشت وقتی فیلم دوربین مداربسته پارکینگ خانه یکی از قربانیان را دید به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت : من فقط بچه ها را سوار ماشین می کردم و با آنها صحبت می‌کردم اما آنها را آزاد ندادم . وقتی پزشکی قانونی در گزارشی اعلام کرد DNAبدست آمده از روی لباس قربانیان کوچولو با DNA این مرد مطابقت دارد .

وی به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت :می دانم اشتباه کرده ام من وقتی بچه ها را می دیدم و وسوسه می شدم تا آنها را اذیت کنم. من از حدود شش سال قبل حدود ۱۳ یا ۱۴ دختر و پسر را به دام انداختم اما گمان می‌کنم بعضی از آن ها یا حرفی به خانواده هایشان نزدند یا پدر و مادرشان از شکایت صرف نظر کردند. من شرمنده خانواده آنها هستم.

با اعتراف های این مرد پرونده به صورت خارج از نوبت برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و شیطان میانسال به اتهام 9فقره آدم‌ربایی و غصب عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر ،هفت فقره زنا و دو فقره لواط پای میز محاکمه ایستاد.

در آن جلسه خانواده قربانیان کوچولو برای وی اشد مجازات خواستند .

وقتی متهم به دفاع پرداخت ، درباره زندگی شخصی اش گفت: سال ها قبل ازدواج کردم اما چون همسرم بچه دار نمیشد از او جدا شدم و زن دوم گرفتم .من صاحب یک فرزند هستم اما من و همسرم رابطه خوبی با هم نداشتیم . قبلاً در یکی از ارگان های دولتی کار می‌کردم اما اخراج شدم .با ماشین در خیابان ها پرسه می زدم تا طعمه ای تازه پیدا کنم .خودم را مامور مخفی معرفی می کردم و بعد از سوار کردن بچه ها داخل ماشین انها را اذیت می‌کردم اما باور کنید به آنها تعرض نکرده بودم .

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به خاطر 9فقره آدم ربایی به ۲۲ سال و نیم زندان و به خاطر غصب عنوان به سه سال زندان محکوم کردند . وی از اتهام7فقره زنا تبرئه و به خاطر هر کدام به ۱۳۰ضربه شلاق محکوم شد. قضات دادگاه همچنین وی را از اتهام دو فقره لواط تبرئه و وی را به خاطر هر کدام به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم کردند. این حکم در شعبه ۴۲ دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و تایید شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498349 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟