به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان گفت: سارقان خفت گیر که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت اموال شخصی شهروندان می کردند دستگیر شدند.

 سرهنگ "محمد نادربیگی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه خفت گیری در مناطق مختلف شهر کرج، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه و تحقیق از مالباختگان مشخص شد سارقان در گروه های یک و 2 نفره با استفاده از سلاح های سرد مانند چاقو وقمه اقدام به تهدید و سرقت اموال شخصی و وجوه نقد شهروندان می کردند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه در پی دستگیری 2 نفر از سارقان سابقه دار توسط کلانتری های تابعه شهرستان کرج و کشف اموال مسروقه مالباختگان پرونده خفت گیری در بین وسایل آن ها، با هماهنگی قضایی متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و جمع آوری ادله و مدارک دقیق، راهی جز اعتراف برای متهمان باقی نذاشنتند و نامبردگان تاکنون به 8 فقره سرقت به شیوه خفت گیری با استفاده از سلاح سرد اقرار کردند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای کشف سرقت های دیگر و شناسایی مالباختگان ادامه دارد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟