رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری باند ۳ نفره سارقان تحت پوشش «مسافرکش» در رشت خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تحت پوشش «مسافر‌کش» از شهروندان در شهر رشت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و شبانه روزی ۳ متهم را که با همدیگر اقدام به سرقت از مسافران می‌کردند شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه پس از هماهنگی قضائی متهمان در مخفیگاهشان در رشت دستگیر شدند، ادامه داد: در بررسی فنی پلیس متهمان به ۵ فقره سرقت تحت پوشش مسافر‌کش از ماباختگان در شهرستان رشت اعتراف کردند.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: شیوه کار سارقان به این شکل بود که با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ ابتدا مالبختگان را تحت عنوان مسافر سوار کرده و سپس در مسیر راه با تهدید گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن را سرقت و وی را پیاده می‌کردند و متواری می‌شدند.

شعبانی گفت: در بازرسی از خودرو متهمان ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی، یک عدد چاقو، یک عدد داس و ۱۸ گرم موادمخدر از نوع شیشه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در پایان بیان داشت: متهمان ۲۵، ۲۶ و ۳۹ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497950 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟