دستگیری ضارب فیلیپ دوچرخه سوار آلمانی در نشتارود  + عکس

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان مازندران از دستگیری ضارب دوچرخه سوار آلمانی خبر داد و گفت: پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی به یکی از شعب حوزه قضایی نشتارود ارجاع و ثبت شده و روند پرونده پس از حضور شاکی یا وکیل وی، ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری ضارب دوچرخه سوار آلمانی خبر داد و بیان کرد: توریست آلمانی که اوایل مردادماه سال جاری به تنهایی و با یک دوچرخه در حال عبور از خاک ایران بود، بدون اطلاع و هماهنگی با نیروی انتظامی یا مراجع دیگر، قصد اقامت و توقف در ساحل دریای خزر در محدوده حوزه قضایی نشتارود در شهرستان تنکابن را داشته است.

رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: در معاشرت این توریست آلمانی با چند نوجوان که همه آن‌ها کمتر از ۲۰ سال داشتند، یکی از این افراد اقدام به برداشتن اموال شخصی وی نموده و متواری می‌شود که در ادامه توریست آلمانی حین درگیری با نوجوان مذکور از ناحیه صورت و فک مصدوم و ضارب از محل متواری شد.

وی ادامه داد: توریست مذکور توسط تعدادی از افراد محلی به پاسگاه انتظامی بخش نشتارود و پس از آن فوراً به بیمارستان منتقل شده است؛ ضمن اینکه دوچرخه و وسایل شخصی همراه وی نیز تحویل نیروی انتظامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری اذعان کرد: ظرف ۲۴ ساعت از زمان وقوع جرم و با تلاش نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی استان مازندران، متهم و مرتبطین دستگیر و پس از تفهیم اتهام و صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تاکید کرد: در حال حاضر نیز متهم اصلی که اقدام به ایراد صدمه بدنی نموده به دلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت است.

وی در پایان بیان کرد: پرونده جهت رسیدگی و تحقیقات تکمیلی به یکی از شعب حوزه قضایی نشتارود ارجاع و ثبت شده و روند پرونده پس از حضور شاکی یا وکیل وی، ادامه خواهد یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟