این مردان مخوف شهرهای استان البرز را به هم ریخته بودند + عکس
حجم ویدیو: 34.45M | مدت زمان ویدیو: 00:05:26

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت:  در ۴۸ ساعت گذشته دراجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی بیش از ۱۰ میلیارد تومان اموال سرقتی با تلاش پلیس های تخصصی در شهرستان های کرج و فردیس کشف شده است.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح ۱8 باند سرقت متلاشی، ۶۵ متهم شامل ۴۹ سارق، ۱۱مالخر و پنج نفر جاعل و کلاهبردار دستگیر شدند.

اموال کشف شده شامل طلا و جواهرات، دوچرخه، باند ضبط و پخش، رایانه، لپ تاپ، پلاک جعلی، تجهیزات داخل خودرو، آمپیلی، سنگ فرز، دستگاه جوش و مقادیری کابل های برق بوده است.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد : مالباختگان می‌توانند برای شناسایی وسایل سرقت شده خود به سامانه نما مراجعه کنند.

در این سامانه قسمتی از شماره سریال اموال کشف شده در سایت نما با عکس کالای مکشوفه بارگذاری شده که که مالباختگان می‌توانند برای برای ورود به سامانه نما با وارد کردن کد ملی و پس از انتخاب استان مورد نظر سریال کالای سرقت شده را وارد تا اصالت کالا مشخص شود.

مالباختگان با ورود به سایت پلیس به نشانی www.police.ir و با مراجعه به قسمت اموال کشف شده مشخصات کالای مسروقهخود را وارد کرده و شناسایی کنند.

همچنین مالباختگان شماره سریال اموال به سرقت رفته خود را به این سامانه اعلام تا محض کشف آنها، اطلاع رسانی سریع صورت گیرد.

فرمانده انتظامی البرز از مردم خواست با توجه به اینکه بیشتر سرقت ها درابتدای شب صورت می گیرد حین خروج از منزل تمام در ها قفل کنند.

همچنین رانندگان هنگام توقف کامل قفل فرمان و تجهیزات ایمنی خود را فعال کنند تا زمینه سرقت برای مجرمان بوجود نیاید.

حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب استان البرزنیز در این نمایشگاه گفت: سارقان و مالخرها بدانند که دستگاه قضایی با قاطعیت با آنها برخورد می کند.

دستگاه قضا هیچگونه تخفیفی برای سارقان و مالخرها قائل نخواهد شد و این یک هشدار برای مالخرها است که اموال را با کمترین قیمت خریداری می کنند.

وی از مردم خواست از خریدها ی خود را از اماکن معتبر و با فاکتور و شناسه انجام دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 497646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟