اعدام قاتل بی رحم در زندان مشهد / زلیخا بچه در شکم داشت که به قتل رسید + عکس

به گزارش رکنا، ماجرای این جنایت هولناک عصر بیست و سوم اسفند سال 92 زمانی لو رفت که مرد میان سال افغانستانی از سر کار به منزلش واقع در بولوار طبرسی شمالی بازگشت اما هر چه زنگ منزل ویلایی را به صدا درآورد کسی در حیاط را نگشود.

این مرد که می دانست همسر و فرزندانش در منزل هستند و بدون اجازه او جایی نمی روند بسیار نگران شد و از بالای دیوار به داخل حیاط پرید ولی باز هم صدایی از منزل به گوش نمی رسید.

صحنه وحشتناک قتل همسر باردار

مرد مضطرب وقتی وارد پذیرایی شد با دیدن پیکر غرق در خون همسر باردارش در جا میخکوب شد. هنوز نمی دانست چه حادثه تلخی رخ داده است که صدای گریه های وحشت زده دختران کوچکش را از داخل حمام شنید. در حمام منزل از بیرون قفل بود که مرد بلافاصله قفل را بیرون کشید و دخترانش را در آغوش گرفت. او که هنوز هراسان بود به سوی همسرش دوید ولی او چند ساعت قبل جان خود را از دست داده بود! دقایقی بعد خودروهای اورژانس آژیرکشان به محل رسیدند اما زن باردار علایم حیاتی نداشت و این گونه پرونده جنایی دیگری در مشهد شکل گرفت.

عمو به خانه ما آمد و مادرم را با چاقو زد

با گزارش این جنایت به قاضی ویژه قتل عمد در زمان وقوع حادثه، بلافاصله قاضی علی موحدی راد به همراه گروهی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی عازم محل جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت. زلیخا دختر هفت ساله مقتول به قاضی ویژه قتل عمد گفت: من و خواهر کوچکم کنار دیوار نشسته بودیم که «عمو کرم» وارد شد و با چاقو مادرم را زد! این گونه هویت قاتل فراری شناسایی شد و مقام قضایی دستور دستگیری وی را به کلیه نیروهای انتظامی داد، هنوز بیشتر از چهار ساعت از این ماجرا نگذشته بود که نیروهای انتظامی در تربت حیدریه وارد عمل شدند و با سرنخ هایی که در اختیارشان قرار گرفته بود، عامل این جنایت هولناک را در منزل یکی از آشنایانش به دام انداختند.

هنگام دستگیری متهم فراری، مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان وجه نقد به همراه گذرنامه های مقتول و تلفن همراه از وی کشف و ضبط شد. با انتقال متهم به مشهد، وی در شعبه ویژه جنایی مورد بازجویی های تخصصی قرار گرفت اما در ابتدا سعی کرد ماجرای جنایت را به مسائل خاص اخلاقی ارتباط دهد، او ادعا کرد که همسر و برادران مقتول با همسرش ارتباط داشته اند و عامل اصلی این ارتباط نیز «ف» (مقتول) بود! به همین دلیل ساعت 2 بعدازظهر به منزل آن ها رفتم و با چاقو آن زن را به قتل رساندم!

اما او در ادامه بازجویی ها و تحقیقات به ناچار حقیقت ماجرای قتل را افشا کرد و سرقت اموال داخل صندوقچه را انگیزه این جنایت دانست. «کرم-الف» بیست و نهم مهر سال 93 در بازسازی صحنه قتل که در حضور قاضی موحدی راد انجام شد با انکار سرقت شش میلیون تومان وجه نقد از صندوقچه ای که مدعی بود کلید آن را از نخ گردن آویز مقتول باز کرده است، درباره چگونگی وقوع جنایت گفت: چند روز قبل از جنایت، به دلیل مسائل مالی با یکی از هموطنانم درگیر شده بودم که دو روز بعد دیگران ما را با هم آشتی دادند.

همسر دوستم یکی از بستگانم بود و به همین دلیل آن ها وقتی خودرویی را خرید و فروش می کردند مجبور بودند تا سند آن را به نام همسر من که ایرانی بود ثبت کنند و همسرم مدام برای انجام کارهای آن ها، سوار خودروی شان می شد و به این طرف و آن طرف می رفت.

من از این موضوع ناراحت بودم تا این که بیست و سوم اسفند سال 92 وارد منزل هموطنم در بولوار دوم طبرسی شدم. می دانستم همسر او در منزل تنهاست. وقتی وارد اتاق شدم او در حال شکستن پسته بود و دو دختر خردسالش کنار دیوار نشسته بودند. چون خیلی به خانه آن ها می رفتم فرزندانش مرا عمو صدا می زدند.

متهم این پرونده جنایی ابتدا سعی می کرد با تناقض گویی چنین وانمود کند که جنایت را مقابل چشمان فرزندان مقتول انجام نداده است اما وقتی با سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد روبه رو شد به ناچار حقیقت ماجرا را بیان کرد و گفت: چاقویی را از روی گاز منزل آن ها برداشتم و در یک لحظه ضربه ای به شکم زن 25 ساله زدم. زن در حالی که ناله می کرد از فرزندانش خواست تا همسایگان را خبر کنند و من درحالی که دو ضربه دیگر هم به پشت او وارد می کردم به طرف حیاط دویدم و دو دختر خردسال را که وحشت زده گریه می کردند به داخل اتاق کشیدم. آن ها از ترس می لرزیدند که هر دو نفرشان را درون حمام انداختم و زندانی کردم.

این مرد جنایتکار در حالی سرقت پول ها و مدارک داخل صندوقچه را انکار می کرد که دختر شش ساله مقتول ساعتی پس از ارتکاب قتل به قاضی «موحدی راد» گفته بود، من و خواهرم کنار دیوار نشسته بودیم که عمو (متهم) با چاقو مادرم را زد و پس از آن هم کلید صندوقچه را از گردن مادرم بیرون کشید و پول ها را برداشت!

متهم این پرونده جنایی که به شیشه و تریاک اعتیاد داشت و مدعی بود از 30 سال قبل در ایران زندگی می کند در ادامه بازسازی صحنه جنایت خود گفت: پول ها را من سرقت نکردم! و پول هایی که هنگام دستگیری ام کشف شد متعلق به خودم بود که پس انداز کرده بودم! در این لحظه مقام قضایی پرسید چگونه هر روز که سر کار می رفتی این همه پول را هم با خودت می بردی؟ متهم که پاسخی برای این سوال نداشت پس از مدتی سکوت ادامه داد: ولی آن ها را سرقت نکردم! وی اضافه کرد: پس از قتل به تربت حیدریه رفتم اما هنوز تازه به منزل یکی از آشنایانم وارد شده بودم که ماموران انتظامی به سراغم آمدند و دستگیر شدم.

در پی اعترافات صریح متهم به قتل زن باردار، این پرونده جنایی با صدور کیفرخواست از دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت واین متهم سنگدل چندین جلسه پای میز محاکمه ایستاد که در نهایت قضات دادگاه رای به قصاص نفس دادند اما با اعتراض متهم و وکیل مدافع وی به رای صادر شده، این پرونده در شعبه 31 دیوان عالی کشور نیز مورد بررسی دقیق قرار گرفت ولی قضات دیوان عالی نیز مهر تایید بر رای صادر شده از دادگاه کیفری زدند و این رای را مطابق با موازین قانونی و شرعی دانستند.

اعدام قاتل زن باردار در زندان مشهد

این گونه بود که پرونده این جنایت دوباره به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازگشت تا این که سپیده دم چهارشنبه گذشته (بیست و سوم مرداد) با فراهم شدن مقدمات اجرای حکم قصاص نفس، مرد سنگدل 52 ساله در زندان مرکزی مشهد پای چوبه دار رفت. بنابراین گزارش، وقتی اولیای دم همچنان بر قصاص نفس و اجرای حکم اصرار کردند، «کرم-الف» با دستور قاضی اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به دار مجازات آویخته شد و این گونه پرونده یک جنایت دیگر در حالی مختومه شد که کابوس وحشتناک دختران کوچک نیز با مرگ محکوم به قصاص نفس به پایان رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 497194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟