به گزارش رکنا ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به قتل یک خانم جوان به دست برادرش در شهرستان دالاهو، از دستگیری فرد قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع این جنایت خبر داد.

محمدرضا آمویی، اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد مرگ مشکوک در یکی از روستاهای دالاهو که طی آن خانمی جوان جانش را از دست داده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین رابطه پس از بررسی صحنه قتل و بازجویی از نزدیکان فرد متوفی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، مشخص شد این خانم پس از درگیری با اعضای خانواده توسط برادرش که متواری شده بود، به قتل رسیده است.

آمویی تصریح کرد: با مشخص شدن این موضوع، کارآگاهان موفق شدند به فاصله یک ساعت پس از وقوع جنایت، فرد قاتل را دستگیر و مورد بازجویی قرار دهند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه با اشاره به اعتراف صریح فرد دستگیر شده به قتل خواهرش و اینکه وی را با روسری خفه کرده است، انگیزه اش را از این کار اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه ای و با بیان اینکه متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: لحظه ای عصبانیت و عدم کنترل خویش می تواند عواقب جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟