به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند کلاهبرداری شرکت هرمی در خرمدشت کرج منهدم و 13 نفر در این رابطه دستگیر شد.

محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وصول خبری مبنی بر حضور و فعالیت تعدادی از اعضای شرکت هرمی در محدوده خرمدشت کرج، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: اکیپی از کارآگاهان با مراجعه به آدرس اعلامی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه آنها شده و 13 نفر از سر شاخه‌های اعضای این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک دستگاه لپ تاپ کشف شد.

نادربیگی افزود: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان آنها به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی QNET اعتراف و مشخص شد هرکدام مبلغ حدود دویست میلیون ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر در حال عضوگیری برای این شرکت کلاهبرداری بودند.

وی با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم گفت: پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟