اواخر مهر 95 دختری10 ساله به اسم بهار همراه پدرش به آگاهی پایتخت رفت و از اذیت و اذیت راننده سرویس مدرسه‌شان خبر داد.

پرونده برای رسیدگی به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی فرستاده شد و بهار در اولین جلسه دادگاه گفت: «وقتی سوم ابتدایی بودم، راننده سرویس مدرسه‌مان چند بار مرا به منزل‌اش برد و مورد اذیت و اذیت جنسی قرار داد. او اینکار را دو سال ادامه داد تا اینکه مدرسه‌ام عوض شد.

جرات نداشتم ماجرا را برای خانواده‌ام تعریف کنم چون راننده، مرا به کشتن آنها تهدید میکرد و میگفت پدر و مادرم مرا فروخته‌اند. مدتی بعد پدرم متوجه پریشانی‌ام شد و مرا پیش روانپزشک برد.»

دختر نوجوان ادامه داد: «متهم به زور به من قرص و سیگار می‌داد و باعث شد مدتی به قرص معتاد شوم. یک دختر پایه ششم ابتدایی هم در مدرسه‌مان بود که میگفت متهم وی را اذیت جنسی داده است. پدرم هم می گوید دو خانواده دیگر هم هستند اما نیت شکایت ندارند».

سپس نوبت به متهم رسید. خسرو 64‌ساله که متاهل است و نوه دارد اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: «من پنج سال راننده سرویس شاکی بودم، اما هیچ تجاوزی نکردم. فقط یک‌بار وی را به منزل‌ام بردم تا به علت نمره خوبی که در مدرسه گرفته بود، کادو بدهم. من با هیچ دختر دانش‌آموز دیگری تماس نداشتم و این حرف‌ها دروغ است»

وکیل متهم نیز گفت: «روی بدن خسرو سوختگی‌هایی وجوددارد. آیا شاکی این آثار را دیده بود؟» بهار در جواب گفت: «من آن هنگام بچه بودم و به زور موردآزار جنسی قرار گرفتم. چنین علائمی به چشمم نخورد. از کجا معلوم برای دوران حادثه باشد؟»

در پایان جلسه اول، قضات دستور اعزام متهم به دکتری قانونی برای مشخص شدن دوران ایجاد سوختگی‌ها را صادر کردند.

پس از بررسی مشخص شد این آثار از کودکی روی بدن متهم به‌وجود آمده است. به این ترتیب دومین جلسه دادگاه، صبح دیروز برگزار شد و متهم و شاکی بار دیگر حرف‌های قبلی شان را تکرار کردند. حکم دادگاه به زودی صادر می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497045 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟