به گزارش رکنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی ، سرهنگ ابولحسن ملکی در تشریح این خبر گفت : در ساعت ۲۲:۴۰ مورخه شب گذشته عوامل گشتی منطقه ۶ پلیس راهور فاتب پس از رویت خودروی ۲۰۶ که به صورت غیر عادی در حال تردد بوده به راننده دستور ایست می دهند .

سرهنگ ابوالحسن ملکی رییس بازرسی پلیس راهور فاتب در ادامه گفت : پس از توقف این خودرو از راننده آن تست الکل گرفته می شود که مشخص شدتست آن مثبت است .

ملکی فزود :راننده ۲۰۶ به محض اینکه تست خود را مثبت می بیند و راه دیگری نمی بیند فرار کرده و متواری می گردد .

وی ادامه داد : پس از طی کردن مسافتی راننده توسط تیم گشتی دوباره متوقف شده و در این لحظه راننده ۲۰۶ که عرصه را بر خود تنگ می بیند اقدام به پرداخت رشوه ۵۰ هزار تومانی می نماید که توسط عوامل راهور صورتجلسه شده و راننده به همراه خودروی خود جهت سیر مراحل قانونی تحویل عوامل کلانتری ۱۰۵ سنایی می گردد .

سرهنگ ملکی ادامه داد : در این پرونده و موارد مشابه رانندگان وقتی خود را در مقابل قانون و اجرای مقررات می بینند ، به هر روشی می خواهند که از مجازات فرار کنند که وقتی با صلابت و اقتدار پلیس مواجه می گردند ، دیگر راهی برای فرار نداشته و برخی اقدام به پرداخت رشوه می نمایند که باز هم با عکس العمل پلیس مواجه می شوند . در این حال هرچند که مبلغ رشوه پیشنهادی ۵۰ هزار تومان بوده است ولی صحت عمل و پاک دستی کارکنان پلیس راهور فاتب ، موجب تشویق ایشان گردیده و در سوابق ایشان درج می گردد .

سرهنگ ملکی از شهروندان خواست تا با دیدن هرگونه حرکات مخاطره آمیز ، با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده مطمئن باشند نیروی انتظامی با هرگونه مزاحمت و تضیع حقوق شهروندان مطابق قانون برخورد خواهد کرد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟