به گزارش رکنا، سرهنگ جلال کمالی رنجبر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی سمند از مقابل دوربین کریک محور بجنورد - آشخانه بلافاصله ماموران پلیس راه اقدام به انجام طرح مهار در این محور کردند.

وی با اشاره به اینکه اکیپ گشت پاسگاه پلیس راه در حال گشت زنی در این محور موفق شدند خودروی مورد نظر را مشاهده کنند، افزود: ماموران با رعایت نکات ایمنی و حفاظتی در مقابل "راهدار خانه امین الله" شهرستان بجنورد خودروی مورد نظر را متوقف کردند.

سرهنگ رنجبر گفت: ماموران پس از اعلام تخلف و درخواست مدارک خودرو، راننده آن با اعلام اینکه مدارک را جا گذاشته به جهت چشم پوشی ماموران از تخلف وی مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه ماموران نیز بلافاصله مراتب را صورت جلسه و فرد متخلف و خودرو را برای اقدامات قانونی به مقر انتظامی انتقال کردند، خاطر نشان کرد: از انجا که پلیس همیشه حامی قانون و مخالف قانون گریزان است شهروندان می‌توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر در راستای عملکرد پلیس را با دفتر نظارت همگانی (۱۹۷) در میان بگذارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 468274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟