به گزارش رکنا، فردی ساعت 20:30 پنجشنبه هفته گذشته با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو قتل در بلوار فردوس خبر داد. مقتولان مادری 48 ساله و دختر 13 ساله‌اش بودند که خفه شده بودند و اجسادشان در اتاق‌خواب‌های شخصی‌شان رها شده بود. هیچ وسیله‌ای از منزل مقتولان سرقت نشده و حتی جواهرات و ساعت‌های گران‌قیمت دست‌نخورده باقی مانده بود.

پدر خانواده که 50 ساله است و به‌عنوان مظنون بازداشت شده، روز گذشته در دادسرای جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفت و در توضیحات خود گفت: من پنجشنبه ساعت یک به خانه رفتم تا وسایل سفرمان را جمع کنیم و در ماشین بگذاریم. قرار بود بعد از این کار دوباره به محل کارم بروم و همسر و دخترم با آژانس به آنجا بیایند و سفر ما به مقصد تبریز و سپس ترکیه شروع شود، اما حدود ساعت 5:30 بود که خواهر همسرم زنگ زد و گفت هرچه با همسرم تماس می‌گیرد جواب نمی‌دهد، برای همین من به خانه رفتم، وقتی جلوی آپارتمان رسیدم دیدم در باز است.

وارد که شدم، اجساد زن و دخترم را در اتاق‌هایشان دیدم. اول از همه به دامادمان زنگ زدم، اما جواب نداد، بعد به برادرش زنگ زدم و گفتم برادرت را برایم پیدا کن حال زن و بچه‌ام خوب نیست. کمی بعد آنها به خانه ما آمدند و دامادمان بعد از معاینه گفت هر دو مرده‌اند،‌خودش هم به اورژانس و پلیس زنگ زد، من دخالتی در مرگ آنها ندارم.

این اظهارات مظنون به قتل در حالی است که بررسی‌ها حکایت از آن دارد که زمان قتل بین 4 تا 8 ساعت پیش از حضور پلیس است، همچنین آثاری از درگیری و مقاومت دیده نمی‌شود و احتمالا قربانیان اول بیهوش و بعد خفه شده‌اند. بنا بر این گزارش، تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 496607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟