گزارش‌ها از آن حکایت دارد که جسد «جفری اپستین» میلیاردر آمریکایی که به قاچاق انسان متهم بود، شب گذشته در سلولش در نیویورک کشف شد.

طبق این گزارشها، این سرمایه گذار و میلیاردر آمریکایی که در انتظار دادگاه به دلیل قاچاق جنسی کودکان به سر می‌برد، در «مرکز اصلاح متروپولیتن» (بازداشتگاه دولتی آمریکا) در نیویورک در ۶۶ سالگی دست به خودکشی زد.

«جولیا مک مک فارلن» گزارشگر‌ ای بی سی نیوز با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نوشت: سه مقام قانونی به خبرگزاری‌ ای بی سی نیوز گفتند جفری اپستین دیشب در مرکز اصلاحی متروپولیتن در منهتن خودکشی کرد؛ بازداشتگاه فدرالی که او در آنجا نگهداری می‌شد و به اتهام قاچاق جنسی منتظر محاکمه بود.

ماه گذشته میلادی روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مقام اجرایی گزارش داد جفری اپستین در حالت بیهوشی در سلولش پیدا و یک علامت روی گردنش دیده شده است. مقامات اجرایی آن زمان از احتمال تلاش وی برای خودکشی خبر داده بودند.

اپستین یکی از دوستان نزدیک و قدیمی ترامپ بود و پس از دستگیری او تصاویر زیادی از این دو میلیونر در دهه‌های مختلف در رسانه‌ها منتشر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 495899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟