بدشانس ترین دزدان تهران خیلی مجهز بودند + عکس

سارق

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق ضرونی در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش بود که سرقت های سریالی منزل در محدوده این کلانتری شدت گرفت که به این ترتیب ماموران عملیات کلانتری در نقاط آلوده تعیین شده، به صورت شبانه روزی فعال شدند.

وی ادامه داد: این مراقبت های پلیسی در جریان بود تااینکه طی تماس شهروندی با سامانه 110 پلیسی، ماجرای سر وصداهایی گزارش شد که از یکی از واحدهای مسکونی کناری منزل این فرد به گوش می رسید اما بنابر اطلاع این شهروند باید منزل کناری اش امشب خالی از سکنه می بود.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، سریعا نزدیک ترین اکیپ ماموران عملیات کلانتری مستقر در محل، به طبقه مورد ادعای این شهروند اعزام شدند که مشخص شد فردی جلوی در واحد در حال کشیک دادن هست که این فرد با دیدن ماموران، چاقوی همراه خود را در کتف مامور واحد تجسس کلانتری می کند و متواری می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تلاش ماموران سارقان دستگیر و از این افراد انواع ادوات سرقت مانند پیچ گوشتی و دیلم، ۱۵ گرم طلا ( گوشواره و دستبند) ، ماسک و دستکش کشف گردید.

بنابراین گزارش، دو متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده ای به مرجع محترم قضائی معرفی شدند و پرونده جهت سیر مراحل قانونی آن برای رسیدگی در اختیار ماموران اداره آگاهی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494890 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟