به گزارش رکنا، عصر 19 اردیبهشت سال 88 زن جوانی در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از قتل همسرش خبر داد. با حضور مأموران کلانتری باغستان و تیم ویژه بررسی صحنه جرم، این زن مدعی شد: شب قبل به‌ همراه دختر کوچکم برای میهمانی به‌ خانه پدرم رفتیم و امروز به محض ورود به خانه با پیکر خون‌آلود شوهرم در آشپزخانه روبه‌رو شدم.

وی افزود: همسرم اعتیاد داشت اما از یک سال قبل ترک کرده بود. نمی‌دانم او با چه کسی اختلاف داشت و از روابط او با دوستانش بی‌خبرم. اما شوهرم به‌ عنوان راهنما، جلسات مشاوره ترک اعتیاد برای معتادان برگزار می‌کرد.

در حالی که در بررسی صحنه جنایت، دو نوع فیلتر سیگار مختلف و دو استکان چای روی میز پیدا شد، مأموران دریافتند عامل جنایت از آشنایان مقتول بوده و این میهمان آشنا با انگیزه‌ای مرموز مرتکب جنایت شده است. تحقیقات جنایی برای شناسایی قاتل ادامه داشت و در این رابطه پلیس به چند نفر نیز ظنین شد و به بازجویی از آنها پرداخت اما هیچ کدام در قتل دخالتی نداشته و آزاد شدند تا اینکه مأموران 3 سال بعد از قتل دریافتند همسر مقتول مخفیانه با مردی ازدواج کرده است بنابراین مرد میانسال را دستگیر و از او بازجویی کردند.

«رشید» 43 ساله در ابتدا منکر دخالت در این جنایت شد اما وقتی چاره‌ای جز اعتراف ندید، گفت: از مدتی قبل با این زن آشنا شدم همیشه از شوهر معتادش بدگویی و مرا تحریک به کشتن او می‌کرد. شب قبل از جنایت، همسر مقتول از تلفن عمومی با من تماس گرفت و گفت با شوهرش دعوا کرده‌اند و او و فرزندش را از خانه بیرون کرده‌ است. او به من گفت امشب بهترین فرصت برای اجرای نقشه قتل شوهرش است چرا که در خانه تنهاست.

متهم ادامه داد: من از ازدواج اولم صاحب یک فرزند هستم. البته همسر دومم نیز به خاطر اینکه با پسرم ناسازگاری داشت رابطه خوبی با هم نداشتیم و می‌خواستیم جدا شویم اما وقتی با این زن آشنا شدم او مرا با حرف‌هایش فریب داد و گفت اگر شوهرم را از سر راه‌ برداری با تو ازدواج می‌کنم من هم فریب وعده‌های او را خوردم.

روز حادثه به بهانه اینکه خودروام خراب شده و کمک می‌خواستم به‌ خانه مقتول رفتم. او هم بی‌خبر از همه‌جا مرا به داخل راه داد و حتی برایم چای آورد. من برای شستن دست‌هایم به آشپزخانه رفتم و چاقویی برداشتم و از پشت به مقتول زدم و فرار کردم.

وی ادامه داد: 15 ماه از قتل گذشته بود که زن مقتول را برای یک سال به عقد موقت خودم درآوردم اما همین ازدواج راز ارتباط ما را فاش کرد.با اعترافات تکان دهنده این مرد، وی در دادگاه کیفری استان البرز به قصاص نفس- اعدام- و همسر مقتول به 3 سال حبس محکوم شدند و این حکم در شعبه 29 دیوانعالی کشور تأیید شد.با درخواست قصاص از سوی اولیای دم و استیذان برای اجرای این حکم، شمارش معکوس برای قصاص یا بخشش پای‌چوبه دار آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494760 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟