بوی تعفن جسد این مرد مو بلند مشهدی صدای همسایه ها را درآورد + عکس هولناک

صبح روز گذشته، اهالی خیابان شهید فکوری 12 که از بوی تعفن منتشرشده در ساختمان نیمه ساز به تنگ آمده بودند موضوع را به نیروهای آتش نشانی اطلاع دادند.

دقایقی بعد امدادگران ایستگاه شماره 7 آتش نشانی عازم محل شدند و پس از مدتی جست و جو ناگهان، جسد متلاشی شده مردی را زیر ساختمان مذکور مشاهده کردند که دچار فساد نعشی شدیدی شده بود. آنان با دیدن این صحنه دلخراش، بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دادند و به این ترتیب نیروهای کلانتری شهرک ناجا با حفظ صحنه حادثه، منتظر دستور قضایی بودند که قاضی ویژه قتل عمد وارد محل کشف جسد شد.

بررسی های مقدماتی قاضی علی اکبر احمدی نژاد نشان می داد چندین روز از مرگ مرد مجهول الهویه که بین 40 تا 50 سال داشت، می گذرد.

یکی از فرضیه های احتمالی، سقوط از ارتفاع بسیار زیاد محل کشف جسد بود که بخشی از تحقیقات را به خود معطوف کرد اما هنوز راز مرگ این مرد که شلوار لی کتان سرمه ای با کفش های قهوه ای سوخته به تن داشت در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد جسد این مرد که موهای بلندی نیز داشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سجادپور

کدخبر: 494515 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟