به گزارش رکنا، رئیس کلانتری 167 دولت آباد از دستگیری یک سارق طلا توسط شاگرد همان طلافروشی خبر داد و انگیزه متهم را از سرقت هایش شرکت در بازار بورس عنوان کرد.

سرهنگ پیمان احمدی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت 14 روز گذشته بود که طی تماس های مردمی، فردی طلافروشی اعلام کرد شاگردش طلاهای او را به سرقت برده است.

وی ادامه داد: ماموران به محل اعزام شدند و در همان دقایق اولیه شاگرد مغازه تحت بازجویی قرار گرفت که اتهام خود را گردن گرفت و مدعی شد مقدار هشت کیلوگرم طلا از این واحد صنفی به صورت ریز ریز سرقت کرده است.

این مقام انتظامی افزود: سریعا متهم به کلانتری دلالت داده شد و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفت و عنوان داشت که طی پنج سالی که در این واحد صنفی مشغول به کار بوده ام طلاهای زیادی را به صورتی که مرد طلافروش متوجه نشود سرقت می کردم.

متهم در ادامه اعترافات خود انگیزه اش از سرقت را شرکت کردن در بورس اعلام کرد و بیان داشت: پس از فروش طلاها در بازار 15 خرداد، آنها را به دلار تبدیل می کردم و با پولشان در بازار بورس شرکت می کردم اما هربار با شرکت کردن در بورس همانی که من انتخاب کرده و در آن سرمایه گزاری کرده بودم زمین می خورد و شرکت اش ورشکسته می شد و من نیز همه پول هایم را از دست می دادم.

متهم برای سیر مراحل قانونی با انجام هماهنگی های قضائی، در اختیار ماموران پایگاه نهم آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟