به گزارش رکنا، سرهنگ عباس واعظی در تشریح این خبر بیان داشت: مدتی بود که سرقت از نوع گوشی قاپی توسط ترک تشین و‌ راکب یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ در محدوده این کلانتری شدت پیدا کرده بود.

وی ادامه بود: با توجه به حساسیت موضوع، گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس در این محدوده به صورت شبانه روزی فعال شدند تااینکه راس ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته ماموران این کلانتری حین گشت زنی دو نفر جوان سوار بر یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ پلاک مخدوش را مشاهده کردند که راکب و ترک نشین آن قصد سرقت گوشی شهروندی را داشتند.

وی افزود: متهمان با دیدن پلیس سریعا از محل گریختند که خیلی زود توسط ماموران دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند و فرد ترک نشین در اظهارات خود صراحتا به قصد سرقت خود معترف شد و متهمان عنوان داشت ۲۰ فقره سرقت همراه همدستش مرتکب شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: شکات به کلانتری فراخوان شدند که دو شهروند هنگام ورود به کلانتری دو متهم ۲۱ ساله را دقیق شناسایی کردند و در تجسس بدنی از سارقان دقیقا دو گوشی متعلق به دو شهروند از جیب هر دو متهم کشف وضبط شد.

سرهنگ واعظی در انتها گفت: برای متهمان با شکایت مالباختگان پرونده ای تشکیل شده است و بررسی سرقت های احتمالی از دیگر شهروندان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 494028 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟