سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مرکز درمانی در جنوب تهران، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 17:31 امروز آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان خاوران، خیابان نظامی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه یک گروه نجات و خودروهای پشتیبانی شامل خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور دو دقیقه‌ای نخستین گروه از آتش‌نشانان در محل حادثه، خاطرنشان کرد: آتش‌سوزی در طبقه اول مرکز درمانی (قسمت دیالیز) روی داده و اتاقکی به وسعت حدود 15 متر (محل نگهداری لوازم مخصوص دیالیز) دچار حریق شده بود.

وی با بیان اینکه آتش در حال سرایت به قسمتهای دیگر بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور به موقع، عملیات اطفای حریق را انجام دادند و از سرایت آتش و دود به سایر بخشهای دیگر که بیماران در آنها حضور داشتند، جلوگیری به عمل آمد.

ملکی متذکر شد: خوشبختانه امروز بیماری در قسمت دیالیز به دلیل تعطیل بودن آن، حضور نداشت.

به گفته سخنگوی آتش‌نشانی تهران، این حادثه تاکنون مصدوم و تلفات جانی بر جای نگذاشته و آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟