به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، روز شنبه 5 مرداد امسال مرد جوانی در تماس با امدادگران اورژانس برای نجات جان برادر و 2 دوستش که غرق خون روی زمین افتاده بودند درخواست کمک کرد که خیلی زود امدادگران در محل حاضر شده و 3 مرد جوان را به بیمارستان امام خمینی «ره» تهران منتقل کردند.

3 مرد جوان که به شدت زخمی شده بودند تحت درمان قرار گرفتند تا اینکه با گذشت 3 روز، در هشتمین روز مرداد ماه مسئولان بیمارستان امام خمینی «ره» در تماس با ماموران پلیس تهران از مرگ یکی از زخمی‌های درگیری مرموز خبر داد.

بدین ترتیب ماموران به سراغ برادر مرد جوان که در این درگیری به قتل رسیده بود رفتند و وی در بازجویی‌های پلیسی به ماموران گفت: برادرم در یک مجتمع مسکونی در منطقه مرزداران، سرایدار است و شب ها نیز در یک اتاقک زندگی می کند.

وی افزود: شب حادثه، من همراه 3 تن از دوستانم در اتاقک سرایداری، میهمان برادرم بودیم و شب خواب بودم که صدای درگیری شنیدم و وقتی بیدار شدم دیدم یکی از میهمانان، برادرم و 2 دوست دیگرمان را درگیر هستند که پس از زخمی کردن آنها به سرعت از ساختمان خارج شد و پا به فرار گذاشت.

مرد جوان ادامه داد: پس از فرار پسر جوان با پلیس و امدادگران اورژانس تماس گرفتم و آنها را به بیمارستان رساندیم.

بنا بر این گزارش، با توجه به اینکه 2 مرد مجروح در بیمارستان قادر به صحبت کردن نیستند تحت نظر پزشکان قرار دارند و تحقیقات برای افشای راز این درگیری مرگبار و دستگیری عامل این جنایت از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493593 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟