خالکوبی عجیب شرور تهران روی شکمش / او توبه نمی کند +عکس و فیلم
حجم ویدیو: 37.80M | مدت زمان ویدیو: 00:05:38

سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، گفت: این شرور سابقه‌دار که از اراذل اوباش سطح یک پایتخت است، سالها بخاطر شرارت های فراوان از جمله اخلال در نظم عمومی، سرقت، ضرب و جرح و تیراندازی تحت تعقیب پلیس بود که در نهایت پس از چند ماه تعقیب و گریز و پیگیری های مستمر ماموران پلیس امنیت عمومی، دستگیر شد.

این مقام انتظامی، عنوان داشت: متهم در سال 97 به جرم ایجاد درگیری و ضرب و جرح منجر به تخلیه چشم 2 تن از شهروندان از سوی ماموران کلانتری خزانه دستگیر و پس از حضور در برابر مرجع قضایی به 12 سال زندان محکوم شد و تا فروردین ماه امسال در زندان بود که در این تاریخ با تامین قرار وثیقه آزاد شد.

وی افزود: متهم پس از آزادی موقف از زندان و در طول همین مدت کوتاه (از ابتدای سال تا کنون)، مجددا به شرارت‌های خود ادامه داد و در آخرین روزهای خرداد ماه با یکدستگاه خودروی سواری بدون پلاک و در حالت مستی، 2 تن از شهروندان را در محله خزانه مجروح و راهی بیمارستان کرده و برای فرار از محل حادثه اقدام به ایجاد اخلال در نظم عمومی و عربده کشی، می کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، اظهار داشت: 2 هفته بعد از این ماجرا(اوایل تیرماه امسال)، متهم مجددا طی یک درگیری دیگر اقدام به اخلال نظم عمومی کرده و به همراه تعدادی از همدستانش ضمن ضرب و جرح چند نفر از اهالی محل، اقدام به تخریب اموال عمومی می کند.

5675683

سرهنگ راستی، تصریح کرد: چند روز بعد متهم، طی درگیری با 2 تن از اراذل اوباش دیگر محله خزانه، به چند دستگاه خودروی شهروندان آسیب رسانده و منجر به ایجاد رعب و وحشت در محله می شود که در نهایت با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی و پیشگیری پایتخت، مخفیگاه وی شناسایی شده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه روز 5 مرداد ماه امسال دستگیر می‌شود.

وی اظهار داشت: متهم برای تحقیقات به پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل شد و در بازرسی از مخفیگا وی 2 قبضه سلاح سرد، 2 عدد افشانه اشک آور و مقادیری مواد روانگردان کشف شد.

سرهنگ راستی، تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر شرارت، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، عربده کشی، تخریب اموال عمومی و ضرب و جرح شهروندان اعتراف کرد.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت، در پایان، خاطرنشان کرد: با دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 33 تهران، این شرور سابقه دار به اتهام جرایم مذکور پس از حضور در محل جرم و شناسایی از سوی شکات دیگر با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

عکس های لحظه به لحظه از دستگیری شرور معروف خزانه / اینجا کلیک کنید

کدخبر: 493588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟