تصاویر جدید افسران اطلاعاتی سیا که در ایران دستگیر شدند / کدامشان اعدام می شوند؟

بر این اساس مدیر کل جاسوسی وزارت اطلاعات در نشست خبری خود با اشاره به شناسایی و بازداشت 17 عنصر جاسوسی سیا در مراکز حساس کشور گفت: برخی از این جاسوسان را تحت هدایت خود بر علیه سیا به گار گرفته است.

معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: نفوذ نرم و خرابکار در بخش سخت افزاری و نرم افزاری از محورهای مهم فعالیت های دستگاه های امنیتی معاندین است.

وی افزود: شناسایی 219 نفر از جاسوسان و منابع اطلاعاتی آمریکا در دوره قبل، در سطح جهان با مشارکت تعدادی از سرویس های ضدجاسوسی سایر کشورها، آمریکا را با یک افتضاح اطلاعاتی مواجه ساخته است و یکی از بخش های عمده فعالیت های نفوذ و جاسوسی دشمن، کارهای مطالعاتی و اقدامات عملیاتی روی مسائل اجتماعی و نفوذ در شبکه های صنفی و قشری کشور است.

وی خبر داد: تغییر دستگاه محاسباتی مسئولین، تغییر نگرش اقشار و مردم، حجاب و عفاف، حمایت از دوجنسیتی ها، ترویج همجنس بازان، حقوق حیوانات، ترویج نگهداری سگ در خانواده ها، ازهم پاشیدن کانون خانواده ها، آزادی دین و ترویج بهائیت، انجمن های هنری، تولید مستندات تاریخی و ترویج فرهنگ پهلوی از جمله پروژه هایی است که در این زمینه طراحی و بر روی آن سرمایه گذاری کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟