به گزارش رکنا، سرهنگ سید نورالدین حسینی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:‌ در پی ارجاع پرونده هایی از کلاهبرداری شخصی ناشناس از خانواده معظم شهدا در روستاهای اراک، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود:‌ در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با مراجعه به منزل خانواده معظم شهدا در روستاهای حومه شهرستان، خود را به عنوان نماینده بنیاد شهید معرفی کرده و با ترفندهای مختلف، مبالغی وجه نقد از آنان دریافت کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ هایی از یک سارق سابقه دار به دست آمد و با شناسایی این فرد توسط مالباختگان، مشخص شد این فرد که دارای ۱۱ فقره سوابق مختلف کیفری می باشد، در حال سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان است.

حسینی تصریح کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، متهم برای تکمیل تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و با مشاهده اسناد و مدارک موجود به پنج فقره کلاهبرداری از خانواده شهدا با جعل عنوان نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان ادامه تحقیقات پلیس در این پرونده خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتمال ارتکاب جرایم مشابه از سوی این فرد متصور است، افرادی که به این روش از آنان کلاهبرداری شده، می توانند به پلیس آگاهی استان مرکزی مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 493272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟