به گزارش رکنا، سرگرد حسن الهی در تشریح این خبر بیان داشت: از مدتی پیش بود که سرقت موتورسیکلت در این محدوده با شیوه و شگرد خاصی شدت گرفته بود؛ فرد سارق ابتدا با وانت در محل پارک دستگاه حضور می یافت و در ادامه با انتقال موتورسیکلت به صورت خاموش به پشت وانت، آن را سرقت می کرد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت و ادله و شواهد موجود از محل های سرقت جمع آوری و آنالیز شد تااینکه مشخص شد فردی با همراهی خانم نوزاد به بغل، ابتدای امر اقدام به شناسایی محل های پارک موتورسیکلت های خاموش می کند و در ادامه با حضور در محل سرقت را مرتکب می شود.

وی افزود: ساعت های خروج، ورود و تردد متهم شناسایی شد و مورد بررسی های دقیقی قرار گرفت و بالاخره در یکی از محل های تردد همیشگی، این فرد مورد شناسایی پلیس قرار گرفت که متهم با دیدن پلیس، زن و نوزاد هشت ماهه خود را رها کرد و از محل گریخت و ماموران پلیس با استفاده از قانونی به کارگیری سلاح چند شلیک هوایی انجام دادند و با تعقیب و گریز پلیسی موفق به دستگیری متهم شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در ادامه با دلالت متهم به کلانتری او به جرائم ارتکابی خود معترف شد و گفت از مدتی پیش به دلیل اینکه مورد شناسایی پلیس قرار نگیرد با حضور همسر و نوزادش در خودروی وانت اش، اقدام به سرقت موتورسیکلت ها به صورت خاموش می کند. متهم تمامی دستگاه های سرقتی را به قیمت بین سه الی پنج میلیون تومان به شهرستان های متفاوت ایران ارسال کرده است.

بنابراین گزارش، برای متهم 35 ساله که یک سابقه سرقت موتورسیکلت در سالهای پیش نیز داشته است پرونده ای تشکیل و به مقام محترم قضائی معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 492501 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟