این مرد را می شناسید ؟ / اگر او را دیدید تماس بگیرید ! +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 10 صبح 9 خرداد سال جاری پسر جوان که مهدی نام دارد از خانه خواهرش خارج شده و دیگر به خانه بازنگشت و خواهر نگران این مرد 43 ساله سراسیمه به کلانتری 151 یافت آباد رفت از ناپدید شدن برادرش خبر داد.

بدین ترتیب پرونده به دستور بازپرس جنایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات به صورت میدانی کلید زده شد اما هیچ سرنخی از مهدی مزینانی به دست نیامد.

خواهر مهدی در خصوص ماجرای گم شدن برادرش به رکنا گفت: برادرم بیماری شدید عقب ماندگی ذهنی دارد اما در ظاهرشان نشان نمی‌دهد، مهدی در کنار مادرم زندگی می کرد تا اینکه مادرم سال 96 در یک تصادف در بزرگراه آزادگان فوت کرد و از آن زمان به بعد برادرم در یک مرکز معلمومین ذهنی کهریزک در شهرک امید تحت نظر قرار داشت.

وی افزود: چند روز قبل از ناپدید شدن برادرم، او را به خانه مان آوردم و صبح قرار بود با هم از خانه خارج شویم که برادرم با توجه به علاقه ای که به زباله ها دارد کیسه زباله داخل خانه را برداشت و بیرون رفت که بعد از لحظاتی وقتی دیدم مهدی نیست به سرعت از خانه خارج شدم اما اثری از برادرم نبود.

یکی ازهمسایه دیده بود که مهدی آخرین بار در ایستگاه اتوبوس نشسته بود ولی وقتی به آنجا رفتم برادرم را پیدا نکردم و از همان روز هر جایی که احتمال می دادم رفته باشد سرکشی کردم.

خواهر نگران ادامه داد: 3 سال قبل نیز برادرم گم شد اما خیلی زود او را پیدا کردیم اما اینبار مدت زیادی است که خبری از او نداریم.

این زن جوان گفت: برادرم آخرین بار با یک پیراهن چهارخانه سفید آبی، شلوار طوسی ساده و یک دمپایی صندل از خانه خارج شده است و حتی به پزشکی قانونی رفتم و تصاویر افراد مجهول الهویه را دیدم اما خوشبختانه تصویر برادرم در میان فوتی ها نبود.

بنا بر این گزارش، چنانچه کسی از سرنوشت مهدی مزینانی اطلاعی دارد با شماره های 09361324815 و 09363400523 تماس بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟