دروازه‌بان مشهور جهان پس از قتل نامزدش و انداختن جسد او جلوی سگ‌ها آزاد شد+ عکس

برونو سوزا، دروازه‌بان برزیلی سابق تیم فلامینگو که در سال ۲۰۱۰ متهم شده بود، نامزدش را کشته و گوشتش را جلوی سگ‌ها انداخته، پس از گذراندن ۷ سال حبس از زندان آزاد شد. برونو سوزا به ۲۲ سال زندان محکوم شده بود.

دو سال پس از آنکه دادگاهی در برزیل در فوریه ۲۰۱۷ حکم به آزادی برونو سوزا داد، دروازه‌بان ۳۴ ساله تیم فلامینگو از زندان آزاد شد. او که به جرم کشتن نامزدش به ۲۲ سال زندان محکوم شده بود، ۷ سال را در زندان ماند. دادگاه حکم داد که برونو سوزا باید در اقامت اجباری در منزل بماند.

این دروازه‌بان برزیلی پس از آزادی با تیم «بوا سپورت» که در لیگ دسته دوم این کشور بازی می‌کند، قرارداد امضاء کرد و این موضوع موجی از واکنش‌های انتقادی را برانگیخت.

وکیل مدافع برونو سوزا در درخواستی که به دادگاه ارائه کرد، گفت که اعتراض وارد شده به پرونده این بازیکن در تمامی این سال‌ها نادیده گرفته شده است. در سال ۲۰۱۷ دادگاه تجدیدنظر اعتراض برونو سوزا را که ۷ سال در زندان مانده بود، پذیرفت.

برونو سوزا پیش از این حادثه، یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار برزیل به شمار می‌رفت و در تیم فلامینگوی این کشور حاضر بود، ولی پلیس او را به اتهام کشتن الیزا سامودیو، مدل معروف برزیلی، دستگیر کرد.

در آن زمان رابطه سامودیو و سوزا جنجال‌ساز شد. سوزا با سامودیو رابطه داشت و از او صاحب فرزند گشت و مدتی بعد این مدل برزیلی کشته شد. سوزا در آن زن متهم شد نامزدش را کشته و گوشت او را جلوی سگ‌ها انداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 491170 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟